♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Blir noen kopper med det om dagen, ikke gravid.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Har alltid trodd det var sunt, men vet egentlig ikke. Drikker mange kopper om dagen og ER gravid:-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 De sier så. Her f eks http://www.kk.no/290300/gronn-te-glede Jeg drikke også kun grønn te, 2-4 kopper om dagen, så jeg velger å tro at det er sunt :-)
mamarama og lille banan Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 det er sunnere enn svart te, som er det dårligste - og det som det selges mest av. du som er gravid; det finnes teinfri te også som er god, bare du leter på de større varehusene. ikke no særlig med for mye tein eller koffein når en gravid
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 huff da, nå fant jeg en artikkel der det står at man bør begrense inntak av grønn te i svangerskapet fordi det påvirker måten kroppens bruk av folat.. men er man ikke gravid er det vel bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå