Kulå Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 ...og fisken den har jeg fisket selv... Hadde skikkelig fiskelykke igår, lånte sønnen min sin elias fiskestang. Hihi ; )
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Digg - ingenting smaker så deilig som selvfisket fisk ! Artig er det også
blond Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Heldig for deg! Høres godt ut, bedre enn fiskepinner som vi har hatt i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå