Tøysetipp Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hormonene gjør nytten sin. Hatt noen mildt sagt mindre hyggelige dager og synes litt synd på meg selv. Et lite og stille hurra.
ღ askepott ღ Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 jeg venter også i spenning på mensen, har gått 8 dager over tiden - er ikke gravid... føler meg helt hormonelt vrak, skikkelig pms konstant og hoven på magen som fy... har du gått til legen? kanskje jeg også skal gjøre det..
mayaya Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Dere er nok på forskjellig mensplan, askepott ;-p
mayaya Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 hehe, alt som har med å gjøre om mensen kommer eller ikke er jo litt spennende da... kanskje dere blir unge2010-klubben? der finner dere ikke meg iallefall :-p
Tøysetipp Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2009 Jeg går på pergo jeg askepott, håper du får det svaret du ønsker deg da. Så spennende. Håper det sitter en spire her om en liten stund også. Hurra, ja,,, fort i svingene det går ah :-o
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Lykke til med "pergobarn"! Fikk litt backflash da jeg leste innlegget ditt! Har selv en herlig gutt på 6 år som ble til med hjelp av Pergo. Første prøveperiode 1 pergo-gravid, men mistet etter 4 uker. 2. periode 2 pergo, ingen graviditet. 3. periode 3 pergotabletter gravid med tvillinger. Hadde dessverre mye blødninger i hele svangerskapet og mistet et av fosterene i uke 8, men min kjære gutt klamret seg fast og skal nå snart bli skolegutt!! Lykke lykke til for deg og andre som strever!
Tøysetipp Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2009 Takk for det. Så fint at du lykkes til slutt. Jeg har startet på pergo for å få tilbake mestruasjon og dermed eggløsning. Det var utrolig gledelig å se at det faktisk fungerer, da jeg har (vann)cyster på eggstokkene som hindrer meg i å få eggløsning og menstruasjon. Hadde ikke trodd det skulle bli så emosjonelt med disse hormonene. Ble du også ekstra hormonell? Jeg går igjennom dette alene og skal bli kunstig befrukted.
ღ askepott ღ Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 jeg har også kjempelyst å en liten spire i magen... er helt dårlig av dette savnet er så stort!!! mem får jo ikke eggløsning før mensen liksom... kan jeg spørre hvorfor du går på pergo? hvis ikke det blir for privat regulerer det hormonene? kanskje jeg også skulle tatt kontakt med legen..
ღ askepott ღ Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 sååå spennende! masse lykke til... skal følge med deg tøysetipp ønsker å være der selv snart
Tøysetipp Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2009 Jeg kan helt ærlig veldig lite om dette. Jeg har ikke hatt menstruasjon/eggløsning på to år. Derfor startet jeg på hormonbehandling. Ta kntakt med legen din. Prøver å ha en litt laid-back holdning for å skåne meg selv og for å henge med. Dette var jo en bitteliten glede, som for meg et steg videre i prosessen. Du får ha riktig lykke til, og tvi tvi :-)
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2009 #14 Skrevet 8. juni 2009 Ikke gøy med mensen sånn i seg selv, men kjempebra at hormonene gjør det de skal - jippi! ) Hvor lenge må du gå på pergo før du kan bli insiminert da? jeg har heller lite peiling på denne prosessen, så syns det er veldig spennende, he he;o)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 8. juni 2009 #15 Skrevet 8. juni 2009 Grattis, hehe=) Et skritt nærmere! Håper du snart har en spire på vei=)
Tøysetipp Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #16 Skrevet 8. juni 2009 I første omgang går jeg på hormoner for å få i gang systemet. Det er nå en liten prosess dit, til å få en spire da. Når det blir tenker jeg å holde litt til meg selv. Det får være nok invitasjon til privatlivet mitt. Hi hi:-)
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Jeg brukte også pergo for å få igang og regulere mensen pga cyster på eggstokkene og manglende/uregelmessig mens. Jeg fikk ikke så mye bivirkninger av pergoen, men menstruasjonen ble litt kraftigere, og så hadde jeg hetetokter om natta a la overgangsalderen (tror jeg...). Dette kan nok gå bra, skal du se! Skjønner at du vil ta et skritt av gangen, og det er nok lurt. Men det er vel likevel vanskelig å roe seg helt ned når en er i gang med noe så spennende! (Jeg har fått mine 2, en ble til naturlig, og en ble til naturlig med pergo, så jeg er ferdig med den spenningen). Lykke til med prosessen! Du er tøff, og vil nok klare deg bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå