Lille nuffe Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hvilken gråfarge har dere? Har falt litt for varmgrå, jeg... Men perlegrå er jo også fin.. Vanskelig.Har ikke tenkt å male i 2 uker i sommer og bli misfornøyd!!
It's all about me Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Vet ikke hvordan de fargene du nevner ser ut, vet heller ikke hva fargen våres heter. Men et lite tips, vær sikker på at fargen ikek inneholder blått. Det er veldig framtrendende når det kommer på store flater og det ser mer blått enn grått ut.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Ren grå i en mellomtone ser nesten sølvaktig ut og vi er veldig fornøyd.
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Vi har en veldig lys gråfarge som heter frostrøyk, den er jeg veldig fornøyd med. Malte i fjor og hadde malt den samme igjen om jeg skulle male iår. Har hvitt rundt vinduene osv. Fargen er veldig lys da.
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Hva med å kjøpe 1 liter av en farge du liker og male en flate på huset, da ser du jo om du liker fargen også på huset ditt og at den treffer riktig i det lysforholdet du har.
Lille nuffe Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har kjøpt sånne prøvebokser, og malt litt på en flate.. Men vil gjerne ha tips til flere fine gråfarger.. Drømmer om et grått delikat hus med hvite kloppen søyler og masse gammelrosa blomster rundt veggene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå