Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Vi hadde faktisk helt til fredag nesten sluttet 100% med bleie. Jenta vår sa ifra når hun måtte tisse, bæsje etc. Vært tørr og uten uhell selv med bleie på, ikke gått noe i den lenge. Så plutselig på fredag når vi går på do fordi hun "må tisse nå" så satt hun der.. Lenge. Så sierh un, jeg er ferdig. Men du har ikke tissa sier jeg.Nei, ferdig. Så sier jeg ok, så tisser hun en liter holdt jeg på å si, rett i trusa, rett utenfor do. Samme skjer til neste toalettbesøk, sitter lenge på do, og "presseR" men ingenting kommer, og så bæsjer hun rett i trusa rett etter vi har vært på do. Nå har dette skjedd hver eneste gang siden fredag. Hvaer det som skjer? Hun har jo leneg snakka om at bleia er ekkel og den må av og vært flink til å gå på do, også plutselig slutter hun helt? Hun sitter på do og kanbegynne å gråte når hun sitter der og si at hun skal ikke på do nå men etterpå, men etterpå er alltid 30sek etter vi har vært på do... hmm
Lille & Bittelille Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Sånn som du beskriver, holdt vår jente også på en stund. Etter en stund fortalte hun at det var ondt når hun tisset.. Vi leverte inn en urinprøve og fikk svar i dag - hun har urinveisinfeksjon... Jeg tror jenten vår har gått altfor lenge, og jeg har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke sjekket det før! Det er selvsagt ikke sikkert din har det samme, men når de er så flinke til å gå på do, for så plutselig begynner å tulle, så er det ett eller annet. Så det eneste rådet jeg kan gi deg, er å levere inn en urinprøve. Bedre å få det sjekket en gang for mye Lykke til til deg og jenta di!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Skal gjøre det imorgen når vi drar på legekontoret ... Men hun sier ikke noe når hun tisser på seg annet enn at hun blir lei seg for å ha tissa på seg.. Hmm..
Lille & Bittelille Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Nei, det er sikkert ikke noe galt Men hvis du leverer inn en prøve, så får du ihvertfall avkreftet eller bekreftet om det er noe som ligger der Stakkar liten... Helt sikkert ikke det minste kjekt for henne!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Ja syns veldig syndp å henne.. hun blir veldig flau og lei seg.. så det er ikke trass heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå