Gå til innhold

Nå vurderer vi seriøst å kjøpe Nintendo DS Lite til eldstemann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannkopper her, og gjett om poden kjeder seg!

HVIS vi nå skulle ty til innkjøp av Nintendo DS (uten at det verken er bursdag eller jul...), er det noen som har tips til spill som passer for en 5 åring (gutt)?

Tusen takk for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nevøen til samboeren min er 5 år,og han er kjempeflink på NDS:)Vet ikke helt hvilke spill han har,men vet iallefall at han har noe Mario-greier:-)

Skrevet

Den invisteringen er gull verdt, i hvertfall her i huset. :o)

Anbefaler virkelig "New Super Mario Bros" Den ligner mest på den gode, gamle Mario. Kjempemoro, også for oss voksne. :o)

Skrevet

ja mario spillene er sikkert greie, er flere av de, om han liker dyr har du jo disse hunde "spillene", ellers har jeg sett byggmester bob og andre barnetv figurer i spill verson til den.

Kjøpte akkurat et sånt tegnespill veldig billig på playx.no. De har salg på en del spill nå.

Men jeg har kjøpt det til ei jente da,vet ikke om slikt hadde falt i smak for gutten deres.

Skrevet

Takk for tips om hvor jeg kan kjøpe billige spill! De er jo veldig dyre mange av de... :-(

Ellers husker jeg at jeg digget jo Marios selv da jeg spilte det i min ungdom (hehe), men det var type brettspill, og innbiller meg at det er litt avansert å lære seg?? Men så på Mario Kart som er et bilspill, det er sikkert enklere...

Skrevet

min nå 7-åring fikk som 5 åring, mario-spillene er de som han bruker desidert mest ja, fortsatt like populære, mye billigere å kjøpe spill på nett ofte,men nå skal du jo sikkert ha det litt fort, hehe..

Skrevet

Min 5-åring har er storebror på 8 så her har vi en liten samling med spill etterhvert..

Det mest populære her er Super Mario Bros, på en delt andreplass ligger Mario Kart og Indiana Jones (legospill).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...