Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å ren skrive dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gronen at jeg har ikke Norske skole papirer er på grunn at jeg kommer til Norge i 1987. Jeg flytet fra New York til Volda i sommøre, og gikk til en private skole i denne tide, denne skole existere ikke lenger og dere for er umulige for meg og skaffe noe bevisining om at jeg gikk 3 månter på skole i Volda.

I 1989 flyter jeg til Oslo og gikk til a smale gruppe for utlander i Oslo hvor vi fikk en privat lærer den vær også en privat skole. Da gikk jeg til MI Merkantil Institutt i 1999 den skole existerer ikke lenge denne skole er nå BI Jeg her prøver og få papirer fra di men di mener at det er umulig for di til og finner mine papirene på grunn at MI er ikke linket til BI.

Men jeg har jobbet for HRL her i Skien of Fagformidling som senker og di kan bevise at jeg snaker språket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at jeg ikke har norske skolepapirer er fordi jeg kom til Norge i 1987. Jeg flyttet fra New York til Volda i Sunnmøre, og gikk på en privat skole i denne tiden. Denne skolen eksisterer ikke lengre, og derfor er det ikke mulig for meg å skaffe noen bevis på at jeg gikk 3 måneder på skole i Volda.

I 1989 flyttet jeg til Oslo og gikk( til a smale gruppe?) for utlendinger i Oslo hvor vi hadde en privat lærer, det var også en privat skole. Da gikk jeg til MI - Merkantil Institutt i 1999, som ikke eksisterer lenger - denne skolen er nå BI Jeg prøver og få papirer fra de, men de mener at det er umulig for de å finne mine papirer på grunn at MI er ikke linket til BI.

Men jeg har jobbet for HRL her i Skien of Fagformidling som (senker?) og de kan bevise at jeg snakker språket.

- Har prøvd å oversette, men noen ord forstod jeg ikke helt. -

Skrevet

Jeg tror at Merkantilt Institutt ble til Norges Kreative Fagskole, ikke BI. Søk på NKF i stedet for BI

Skrevet

Har jeg forstått det riktig?:

---- Grunnen til at jeg ikke har norske skolepapirer er at jeg kom til Norge i 1987.

Jeg flyttet fra New York til Volda i Sunnmøre, og gikk der på privat skole. Denne skole eksisterer ikke lenger og det er derfor umulig for meg å skaffe bevis for mine 3 måneder på skole i Volda.

I 1989 flyttet jeg til Oslo. Begynte på MI Merkantil Institutt hvor jeg gikk til 1999. Dette er en privat skole hvor de hadde en liten klasse for utenlandske elever med privat lærer.

Denne skolen ble i ettertid en del av BI.

Har prøvd å så mine papirer fra de noe de ikke klarer å finne. De sier det er umulig på grunn av at MI ikke er linket til BI.

Men jeg har jobbet for HRL i Skien Fagformidling som senker (???, her hadde jeg litt problemer med å denne setningen helt) og de kan bevise at jeg snakker språket. ----

Vet ikke hva du skal bruke dette til, men de du sender det til synes nok som meg at det er litt rart at du ikke fikk papirene dine da du faktisk gikk på disse skolene. Så grunnen til det burde du også ha med.

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke har norske skolepapirer er at jeg kom til Norge i 1987. Jeg flyttet fra New York til Volda i Sunnmøre, og gikk på en privat skole på denne tiden. Denne skolen eksisterer ikke lenger, og det er derfor umulig for meg å skaffe noe bevis på at jeg gikk 3 måneder på denne skolen i Volda.

I 1989 flyttet jeg til Oslo, der gikk jeg sammen med en liten gruppe utenlandske studenter. Vi fikk en privat lærer, og gikk på en privat skole. Så gikk jeg til MI (Merkantil Institutt) i 1999, denne skolen eksisterer ikke lenger, da den nå heter BI. Jeg prøver å få papirer fra dem, men det er ikke mulig siden Mi ikke er linket til BI..

Jeg har jobber for HRL her i Skien ????????????????????? og de kan bevise at jeg snakker språket (norsk).

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke har norske skolepapirer er at jeg kom til Norge i 1987. Jeg flyttet fra New York til Volda på Sunnmøre, og gikk på en privat skole på denne tiden. Denne skolen eksisterer ikke lenger, og det er derfor umulig for meg å skaffe noe bevis på at jeg gikk 3 måneder på denne skolen i Volda.

I 1989 flyttet jeg til Oslo, der gikk jeg sammen med en liten gruppe utenlandske studenter. Vi fikk en privat lærer, og gikk på en privat skole. Så gikk jeg på MI (Merkantil Institutt) i 1999, denne skolen eksisterer ikke lenger, da den nå heter BI. Jeg prøver å få papirer fra dem, men det er ikke mulig siden Mi ikke er linket til BI..

Jeg har jobbet for HRL her i Skien, og de kan bevise at jeg snakker språket (norsk).

Skrevet

Tusen takk for hjelp :)

Senker =snekker .

Skrevet

Og bare en ting jeg vil pirke på; det heter privatlærer og privatskole i ETT ORD! utrolig hvor mange som deler opp sammensatte ord nå til dags! Og det heter PÅ Sunnmøre, som den siste her skriver ja. Ikke I Sunnmøre..

Skrevet

Høres jo en smule merkelig ut, men... Hvorfor har du ikke tatt vare på papirene dine? Og at ingen av skolene kan fremlegge papirer? Høres litt for sært ut... Men jaja...

Altså, jeg renskriver litt bedre:

I 1987 flyttet jeg fra New York til Volda i Sunnmøre hvor jeg var elev ved en privatskole i en periode på tre mnd. Ettersom denne skolen ikke lenger er i drift, har jeg ingen norske skolepapirer å fremlegge. Har gjort mitt ytterste i forsøk på å få tak i skolebevis, til ingen nytte.

I 1989 flyttet jeg til Oslo hvor jeg begynte på en mindre privat opplæringsgruppe (det må være riktig, evt. mindre skoleklasse) for utlendinger hvor vi fikk all undervisning av en lærer ansatt ved skolen. (Burde vel kanskje nevne skolenavn, men....) Senere begynte jeg på MI (Merkantil Institutt) i 1999, en skole som ikke lenger eksisterer da den er kjøpt opp av BI. Har forsøkt å få takk i skolepapirene mine fra denne skolen, men har fått beskjed fra BI at de ikke har mulighet til å finne mine papirer da MI i prinsippet ikke er linket til BI.

Jeg har arbeidet for HRL i Skien og Fagformidlingen som snekker, og ved referanse kan de fremlegge bevis for at jeg snakker språket.

Skrevet

hei! skolen MI (merkantile institutt) heter nå Norges Kreative Fagskole (NKF) eller Norges Merkantile Fagskole (NMF)

www.norgeskreativefagskole.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...