Gå til innhold

Ordinær UL i dag:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi endelig vært på ultralyd! Etter diverse mareritt de to siste nettene satt vi endelig på KK og ventet på å få komme inn til timen.. Vi var veldig spente begge to, og jeg var litt engstelig i tillegg (men det er vel bare normalt?)

Vi kom inn til ei kjempehyggelig dame, og snakket bittelitt, før jeg la meg på benken og fikk geleèn på magen..

Og jammen fant hun ikke en perfekt liten skapning i magen min:O

To armer, to bein, to nyrer, urinblære og magesekk, ett bankende hjerte, nese, munn og ALT sammen..!

Satt å holdt sambo i hånden hele tiden og hadde ett stoooort smil om munnen - Utrolig nok så kom det ingen tårer:P

Hun tok alle målene og alt så fint ut!

Jeg spurte om hun kunne se hvilket kjønn det var, og hun trodde jeg hadde sett det, men jeg må si at det er ikke barebare å se hva som er hva.. Så vi prøvde å få lillegull til å snu seg litt, for litt sky må man være! Og til slutt fikk vi se en liten tissefant:D

Så vi skal altså få en liten GUTT!!

Jeg har jo hatt veldig jentefølelse, men de siste dagene har jeg vært litt usikker, og det med rette.

Ny termin er 12.november, så ble satt tilbake med 3 dager, men det er ikke så ille!

En stolt far og mor satt i noen telefoner etterpå og fikk sagt ifra til nærmeste familie..!

Dette er HELT ubeskrivelig, og vi er SÅ lykkelig:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt misunnelig på deg som hadde en hyggelig dame på ultralyden. Dama vi hadde var altfor proff og sa bare det hun MÅTTE si...... Tørte ikke å flytte øya fra skjermen en eneste gang, ho virka så irritert. Selv da jeg bynte å småle/grine når lille jenta kom fram på skjermen virka ho irritert fordi magen bevega seg og forstyrra bilde....MEN opplevelsen var helt fantastisk likevel:D

Skrevet

Ja, det er nok ikke alle som skjønner hvor stor og viktig den opplevelsen er for hver enkelt! De ser jo det samme flere ganger om dagen, så de er jo så vant til det.. Men jeg syns de bør behandle alle som om det var første gangen for de også!

Men den herlige opplevelsen av å se den lille kroppen dukke opp på skjermen for første gang kan ingen ta ifra deg:D

Skrevet

Ja, synd at ho var sånn, men opplevelsen var jo fantastisk likevel. Ganske så spesielt å se det bittelille mennesket som kaver rundt INNI min kropp liksom...

Hehe, vi gikk å snakka shit om ho dama etterpå og hadde det litt gøy med å dikte opp grunner te hvorfor ho virka så grinete:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...