2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Vi skal på hotell hafjell resort inkludert barnepakke til hunderfossen,lilleputtland og lekeverden.. Gleder oss masse...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Skal en helg til lilleputthammer vi også =) Også skal vi en uke til Tønsberg =) Pluss litt Tusenfryd og div =)
Vilja<3 Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Vi skal til Bergen og Stavanger for å besøke venner og familie, så en uke på hytta i Haugesund og en snartur til Kristiansand/dyreparken. Må bare få kjøpt oss ny bil først, for den gamle har streiket:/
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Vi skal til krstiansad dyrepark, også en tur til lilleputthamme, også blir det hytta
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Så moro:-) Ja vi skal på noen småturer vi også.. På tusenfryd,amadeus og handletur til sverige,kansje innom badeland der...osv
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Vi driver å sloss med oss selv om vi orker å kave oss helt til Ukraina for å besøke svigers. Tipper det ender med at vi orker, ellers vet jeg ikke helt hva vi skal finne på i sommer.
Blind Gudinne Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 HJem til mamma og pappa ( de bor i trøndelag, vi bor i oslo). Er kjempeferie å være der! De bor midt i skogen- bare om å gjøre å passe seg for knott og klegg. Ungene sover i 1 etasje, vi i andre. Dermed hører vi ikke når de våkner om morran så vi kan sove så lenge vi vil =). Er nesten som ha å barnefri når vi er der- bare at barna er der!
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Skal til Sør-Frankrike! Gleder oss stort! Men gruer meg litt til totalt 40timer i bil med en på 2,5 år og en på 8mnd...
Alenemamma :) Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Vi skal til Mallorca i slutten på juli:) Gleder oss masse:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Skal til Tr.lag! ) Blir hos mamma og pappa i to uker sammen med Daniel og hunden først, så kommer samboeren oppover i to uker. Da skal vi til Namsos i 4-5dg (der vi har campingvogn) og til Namskogan Familiepark. Besøke familie og venner står høyt på listen de to ukene jeg er der uten samboeren ) Ligge over hos søstra mi og være tante til mine tre små tantebarn igjen - slik som gamledager før jeg flyttet... En hel mnd i lille Åfjord kan bli mye, så er godt vi har vogn i Namsos som gjør at jeg kommer meg litt bort fra Åfjord også Ellers, blir det varmt så skal jeg på stranda og bade sammen med Daniel! ) Foreløpig liten plan for en ferie der jeg ikke har planlagt så mye. Tar det meste som det kommer igrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå