Gå til innhold

Hvor skal der på sommerferie???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på hotell hafjell resort inkludert barnepakke til hunderfossen,lilleputtland og lekeverden..

Gleder oss masse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal en helg til lilleputthammer vi også =)

Også skal vi en uke til Tønsberg =)

Pluss litt Tusenfryd og div =)

Skrevet

Vi skal til Bergen og Stavanger for å besøke venner og familie, så en uke på hytta i Haugesund og en snartur til Kristiansand/dyreparken.

Må bare få kjøpt oss ny bil først, for den gamle har streiket:/

Skrevet

Vi skal til krstiansad dyrepark, også en tur til lilleputthamme, også blir det hytta :)

Skrevet

Så moro:-)

Ja vi skal på noen småturer vi også.. På tusenfryd,amadeus og handletur til sverige,kansje innom badeland der...osv

Skrevet

Vi driver å sloss med oss selv om vi orker å kave oss helt til Ukraina for å besøke svigers. Tipper det ender med at vi orker, ellers vet jeg ikke helt hva vi skal finne på i sommer.

Skrevet

HJem til mamma og pappa ( de bor i trøndelag, vi bor i oslo).

Er kjempeferie å være der! De bor midt i skogen- bare om å gjøre å passe seg for knott og klegg. Ungene sover i 1 etasje, vi i andre. Dermed hører vi ikke når de våkner om morran så vi kan sove så lenge vi vil =).

Er nesten som ha å barnefri når vi er der- bare at barna er der!

Skrevet

Skal til Sør-Frankrike! Gleder oss stort!

Men gruer meg litt til totalt 40timer i bil med en på 2,5 år og en på 8mnd...

Skrevet

Vi skal til Mallorca i slutten på juli:)

Gleder oss masse:)

Skrevet

Skal til Tr.lag! :o)

Blir hos mamma og pappa i to uker sammen med Daniel og hunden først, så kommer samboeren oppover i to uker. Da skal vi til Namsos i 4-5dg (der vi har campingvogn) og til Namskogan Familiepark.

Besøke familie og venner står høyt på listen de to ukene jeg er der uten samboeren :o)

Ligge over hos søstra mi og være tante til mine tre små tantebarn igjen - slik som gamledager før jeg flyttet... ;)

En hel mnd i lille Åfjord kan bli mye, så er godt vi har vogn i Namsos som gjør at jeg kommer meg litt bort fra Åfjord også ;)

Ellers, blir det varmt så skal jeg på stranda og bade sammen med Daniel!

:o)

Foreløpig liten plan for en ferie der jeg ikke har planlagt så mye. Tar det meste som det kommer igrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...