Gjest Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 bare fordi jeg er nysgjerrig på hvordan andre småttiser er
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jenta mi er akkurat 6 mnd, men det har ikke endret seg fra hun var 5 mnd. Hun gråter så og si aldri. Maks 1 minutt hver dag. Meeeen, det er endel klagelyder og survelyder i løpet av en dag da;) Og frustrasjonslyder... men sjelden gråt. Hun har egentlig aldri grått noe særlig...
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Mine to var helt ulike. Førstemann gråt omtrent hele dagen fra han ble født til han var nesten ett år (syk) men sov om natta heldigvis. Roet seg kun under måltid og når han ble bært. 8 mnd før han roet seg ved bading og 6 mnd før han sov mer enn max 10-20 minutter om dagen. Andremann sover masse og griner aldri, ikke ved mat, ikke ved bleieskift eller søvn, kun litt innimellom som hører med til skjeldenhetene.
Collette Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Kanskje 1-2 minutter. Da er det i forbindelse med oppvåkning og hvis han må vente bittelitt mens jeg ordner med flasken.
MintCondition Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Ikke så mye, noen minutter kanskje? 2-3? Men han surver endel da såklart, når han ligger på gulvet og er leeeeei og jeg ikke plukker ham opp med en gang, eller når han er sulten og vi venter på at grøten skal bli passe kald
MintCondition Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Ja, og så gråter han og er skikkelig sint når jeg kler på ham, spesielt er det visst grusomt å ta på seg genser eller body
SannaMor Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Gode Gud, virker som jeg har et unormalt barn... her grines det HELE TIDA!!!! Om jeg bruker for lang tid på stellebordet, om jeg legger henne fra meg (vil bare bæres), om hun har lekt i 5 minutter for seg selv, om hun er trøtt, om hun må ha på lue eller får en body over hodet, om hun er mett og jeg forsøker gi henne en skje til, om hun mister en leke. Veldig frustert..........
mei&mi + marcus :) Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 SannaMor: Du er ikke alene!! Her skrikes det fra morgen til kveld. Han har fått kallenavnet "Brølet" av morfaren... Stakkar liten.. Men har nå funnet ut at han har atopisk eksem, så han har nok klødd og derfor blitt irritert og skrikete..
Lemonia Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Svært lite. Hender han slår seg når han ruller rundt på gulvet, eller kanskje ikke vil protestere litt på å bli lagt for dagdupper, men han er og har alltid vært et barn som gråter lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå