Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Engasjementet er stort blant de som vil bevare de "rene rasene". Jeg skriver det i anførselstegn, for jeg er litt usikker på om begrepet "rase" brukes lenger. Jeg tror man snakker om genetiske grupperinger i dag, men det er kanskje det samme bare at begrepet er nytt, for alt jeg vet. Hvorfor er det viktig å bevare de genetiske grupperingene? Og om man blander forskjellige grupperinger, er det dermed sagt at vi mister grupperingene og at alle blir like, eller oppstår det nye grupperinger? Om så, er det unaturlig, eller er det en helt naturlig del av evolusjonen? Og om alle blir "like", ville det være ille? Hvorfor? Helt like vil vi jo aldri bli uansett.
Gjest -<<- Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Herregud. Ja, engasjementet er stort. Blant alle ti ellerno´. Det er bare retards som Norgespatriotene og et par-tre annier på dib som i det hele tatt benytter rasebegrepet om mennesker lenger, og ikke minst tror det viktig å holde bleikfargen ren og tørke kristenkorset oppi rævva.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg trodde du snakket om hunder her jeg for jeg koblet det ikke en gang med mennesker... Skjønner da ikke spørsmålet helt tror jeg.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Haha.. det trodde jeg også anonym...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå