Gå til innhold

3. trimester!


entil :)

Anbefalte innlegg

Da var jeg over i 3. trimester gitt :) Plutselig virket ikke september så langt unna.... Nå har vi ikke lenge igjen dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.. uff ja, skulle jeg til å si.. jeg så liksom for meg i januar at de 9 mnd kom til å gå sakte og at jeg hadde tid til det meste, men vips nå ha 6 mnd gått og jeg føler like uforbredt som i januar.. vææhh. men satser på at de siste 3 mnd gjør meg litt mer forberedt :)

Folk føder jo hver dag og de fleste ungene får jo en ordentlig barneoppdragelse, så da får vi det vel til vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. september. Er liksom blitt "min" termindato, for hadde samme termin for 3 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr i 2 trimester ja. Syns den stod helt stille i 1 trim. Jeg er i 3 trim på torsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. i dag hopper jeg også over! skikkelig rar følelse å være i 3. trimester allerede! Er kun 12 uker igjen til termin!! kom hjem fra tre uker ferie nå og hadde min første arbeidsdag i dag. Litt deprimerende å se at hun på jobb som er kun 24 uker på vei har større mage enn meg.. :( menmen.. Det må jo gå seg til etter hvert! Ska se jeg får ei skikkelig stor jente når alt kommer til alt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...