Gå til innhold

Hvor skal man kjøpe lammeskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ganske stor forskjell på de, og prisene er også store. og hva slags strl burde man ha.

på nøste barn er de ganske så dyre i forhold til barnas hus. på fru lyng har de et "billig" og et dyrt. Vil jo liksom ha det beste.. på lille prinsen har de et som er på tilbud. Er jo sikkert ganske stor forskjell på kvaliteten.. eller? Hva har dere og er dere fornøyd. Det eneste jeg vet er at jeg ska i første omgang ha et korthåret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter den litt jeg, kansje noen kan gi meg gode råd...

Skrevet

Vi har kjøpt det på barnas hus, og er veldig fornøyd med det. Kvaliteten virker god, og str passer både i senga, på soffan eller i vogna!

Lurt av deg og tenke korthåret. Sist gang kkjøpte vi det langhårete lammeskinnet fra ikea, og aldri mer... Blei så fort "nuppete" og stygt, og etter noen vask var det ikke brukende...

Det korthårete fra barnas hus som vi har nå har jeg allerede vasket to ganger, første gangen fordi, vel jeg liker å vaske tinga til babyen før hun skal bruke dem, andre gangen fordi lillemann hadde et uhell oppå dt, men kvaliteten er fortsatt god!

Så vi er fornøyd med kjøp på barnas hus :)

Skrevet

Kjekt og høre erfaringer.. lurer på hvorfor det er så stor pris forskjell? Og hva er forskjell på medesinsk lammeskin?

Skrevet

har ett fra barnashus til 300 og ett ubehandlet fra nøstebarn til ca 700. liker dem begge to, har ikke vasket det fra barnas hus enda men det ser veldig fint ut, det andre har jeg hatt i 3 år, vasket maaaange ganger siden jeg hadde en "gulper", det er like fint som den dagen jeg kjøpte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...