Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jenta mi er nå 19 måneder og veier ca.12 kg. Har til nå bært henne i en Babybjørn bæresele, men hun har blitt for stor for den. Bærer henne mest når vi skal ut og reise, når vi går gjennom sikkerhetskontroll og inn på flyet. Faren hennes bærer henne av og til når vi skal og handle. Noen som har noen gode forslag til hva slags bæresele eller lignende vi kan kjøpe? På forhånd takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Er hun ikke litt for stor til bæresele generelt??Litt bortkastet å kjøpe nå... Hun begynner vel straks å gå selv, om hun ikke allerede gjør det? I butikken kan man sette henne i handlevogna. Hva med bæremeis?
Zitro Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jenta mi er straks 16 mnd og over 12 kg og jeg har nettopp bestillt meg en Mei Tai fra babyhawk.com, kjøpte toddler utgaven som kan brukes opp til 20 kg ca/3-4 år.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Hun går, men det er praktisk å kunne ha henne i bæresele når vi er ute og reiser f.eks. Når vi går gjennom sikkerhetskontrollen er det ihvertfall praktisk å slippe å måtte holde henne i tilegg mens jeg tar ut ting fra ranselen osv. Når vi handler har vi vanligvis henne i handlevognen, men hvis vi ikke skal handle, så orker vi ikke ta handlevogn. Kanskje bæremeis ja. Så at noen hadde skrevet i en annen debatt om Ergo bæresele, er det å anbefale?
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Ville kjøpt eller sydd en MeiTai. De kan du bruke til barnet er rundt 4 år og er skikkelig behagelig å bære med. Om du er vandt med BB vil du nok bli veldig positivt overrasket :-) MeiTai tar liten plass når den ikke er i bruk, og er like kjapp å knyte på seg som det er å klikke på seg en BB.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 http://www.babyslynga.no/ergo.htm Sverger til Ergo jeg!
mamazon <3<3<3 Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Ville kjøpt Manduca, helt genialt synes jeg, er bare å klikke på seg, håndsydde og ergonomisk riktige saker. Typisk mannevennlig også, min mann synes ihvertfall den er mer maskulin og dermed liker han den bedre enn bæresjalet (som han uansett ikke fikser å knyte)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Manduca kan brukes på ryggen til store barn opp til 4-5 år. Så lenge du oreker å bære de. Jeg har en på 10 mnd og en på 2 år og de stortrives i den begge to
LilleBanan blir storebror Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Signerer på Manduca. Har bæresjal og mei tai, men er bare manducaen som blir brukt. Som en over her sier så er det bare å klikke den på Mannen bruker den også gjerne. Mei tai er god å bære i absolutt, men er så mye dill med knytingen... Manduca er bare genial
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Vi har Ergo - mini er 15 mnd og 11 kg, og jeg ser for meg å bruke denne leenge enda! Den kan brukes opp til 4 år eller noe sånt. Veldig pappavennlig også, ser liksom litt mer "sporty" ut. Tar mye mindre plass enn det ser ut på bilder. Ellers har vi jo bæremeis, men det blir til at vi bruker Ergoen mest likevel. Den kan du bære på ryggen med også. Nå for tida bærer jeg på hofta med den.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Det jeg synes er supert med ergoen også er at den har ei lomme foran der det er plass til lommebok, nøkler etc:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå