yret Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Er det noen som har forslag til gode retter? Røkelaks og roastbeef er vel ikke akkurat førstevalg når det skal være sommerfest i barnehagen ...
MintCondition Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Mini-pizzaer (lag pizza-deig og stikk ut bunner med et glass) Kjøttboller og cherry-tomater på små spyd Pastasalat av div. slag Små biter med omelett Mini-sandwich m/ost&skinke, også på spyd
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Små pølser, pasta, eggerøre, egg i båter, skinke, diverse grønnsaker + +
Himmel og hav Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 - Vingeklubber av kylling (de er enklere å spise for det er bare ett bein i de) - pizzamuffins - innbakte pølser - fruktspyd - grissini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå