Gå til innhold

Vente lenge på resepter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail fra Riksen tirsdag forrige uke og de sa de skulle sende resepter i posten.

Pleier det å ta labg tid?

Sist var det noe tull så da måtte jeg dra å hente de for å rekke å hente ut medisinene før forsøk..

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff har inntrykk av at alt tar så veldug lang tid jeg :-( I alle fall på Ullevål...

Men dere rekker vel ikke noe forsøk før sommeren eller?

Vi venter fortsatt på svarene på sædprøva og blodprøvene vi.... Ringte torsd forrige uke og fikk til svar at svarene lå inne hos lege og at legen ikke har fått sett på de enda... De håpte å få sett på det denne uka :-p

Skrevet

Ting tar tid ja....

Vi rekker nok ikke før sommeren nei.

I forhold til når det passer med syklusen min så blir det nok ikke før i begynnelsen av september.

Men når jeg venter på noe så skal jeg helst ha det med en gang...hehe.

Du fåt ringe å mase!!Eneste som hjelper!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff hun som tar telefonen på Ullevål er ei sur kjærring så jeg gidder ikke ringe igjen denne uka, blir bare så irritert når jeg prater med henne.... hehe.

Skjønner at du skal ha det med en gang ja, jeg og hater å vente. ukene går så jævlig fort og plutselig så var det gått mange mnd :-p

Skrevet

Men må dere også vente til over sommeren?

Såfall haster det jo ikke,men er uansett kjipt å vente.

Like spent hver dag postmannen er her...hehe.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja vi rekker ikke noe forsøk nå før de stenger for sommeren. De stenger jo den 25 så.... Men uansett greit å vite om vi får lov til å forsøke oss over sommeren liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...