Gjest Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Emma,datteren min på snart 6(om en mnd) har ferie nå fra barnehagen så nå er hun hjemme og koser seg og sitter å perler. Hun skulle nå på do,og så hørte jeg hun låste døra (er sånn lås som er på ytterdører å sånn,ikke nøkkelhull) og jeg spurte når hun kom ut igjen hvorfor hun låste døra!? "fordi jeg vil ha privat liv vel!" Hahahahaha,den har hun nok plukka med seg fra en plass
It's all about me Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Guttungen på 3 så oppgitt på meg da jeg ba han om å ta på seg skoene: "Har ikke tid, jeg har bare to hender" De snapper opp både det ene og det andre ja.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 hahahaha ja di sier mye morsome ting! "tror du jeg kan gjør alt på en gang eller" får jeg høre her hjemme hele tiden
Brugda Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde sprunget med vogna for harde livet, for å rekke bussen til bhg. Etter at jeg andpusten hadde betalt, og fikk satt meg, hører jeg fra toåringen i vogna "åhhhh, æ e SÅ sliten!".
Elletuppa Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 he he mye arti som komme ut av de små.. Her kom tulla på 4 år inn på kjøkkenet mens jeg laget middag og sa: " mamma har lukter det smakfullt"
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 hehehehe,ja di får sagt mye morsomt! og sånn småfrekke kommentarer av og til får jeg her hjemme,som egentlig blir sjarmerende fra en så liten munn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå