nick_342242 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er så forvirra om dagen. Ble for 1 1/2 uke siden svimmel, kvalm og vondt i hodet. Jeg hadde byttet p-piller som jeg fikk kraftig blødning av, og kuttet ut disse. De siste dagen har jeg hatt kraftige menssmerter, men ingen blødning. Tok for sikkerhesskyld en graviditetstest nå i dag, og den er negativ. Kan jeg være gravid????
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Ta en ny test om en uke og se da Hvis du er gravid kan det enda være for tidlig til å se på test.. Men du skriver ikke når du venter TR eller når du hadde den sist. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå