Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 hei! Har de sisste dagene hatt en del vondt i magen. Kan føles som menssmerter.. Har det ikke hele tiden, det kommer og går. Men er veldig ubehagelig! må bare legge meg nedpå når jeg får det. Begynner også å svette litt når det skjer.. Andre som har det samme, eller vet hvorfor jeg har det sånn? Er 24+6 på vei.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Blir magen hard når dette skjer?? Kan høres ut som kynnere...
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 har ikke kjent etter.. men skal gjøre det neste gang det skjer!
lille mini til mamsen Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 jeg har også endel vondt i magen, vet ikke hvorfor. Jeg er bare 14 uker og blir redd for at det kan være noe galt. Jeg har hørt at det kan være kynnere, men jeg tenker at det kommer vel ikke før man er mye lenger på vei. Når jeg har sann vondt i magen, virker det som om jeg ikke har plass til noe i magen hvis du skjønner hva jeg mener. Trekker jeg pusten dypt inn gjør det mere vondt for det er liksom ikke plass til luften. Håper du får svar som kanskje kan gi meg litt svar...
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 jeg har det med pusten også, akkurat som det ikke er plass, og at jeg på en måte blir litt tung i brystet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå