Nummer 2??? Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Iallafall så er det helt anderledes denne gangen. Da eg jeg evt 4 uker på vei. Skulle fått mensen i går, men den uteble... men det kan ofte gå noen dager over. På torsdag fikk jeg utflod med litt blod... som varte til søndags morgen. Er dette festeblødning? Eller er jeg gravid? dette er det eneste symptomet. Sist hadde jeg sterke menssmerter og vonde pupper... ingen antydning nå. Jeg pleier alltid å ha vondt i puppene før mensen... dette har uteblitt.. hmmmm... blir helt kokko. Tør ikke å ta test.. redd for å bli skuffet...
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Bare en måte å finne det ut på. Løp og kjøp en test. Prøv en CB digital, så slipper du å tolke strekene etterpå. Den er såpass sensitiv at du kan ta den midt på dagen. Prøv å hold deg i 4 timer, og ikke drikk så mye. Lykke til.-)
Nummer 2??? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 CB digital ja... er ikke inne på dette greien. Kjøpes på apotek? Jeg vet ikke om jeg skulle ventet noen dager kanskje?? Er det ikke dagen du venter mens du kan ta test?? siden jeg kan ha alt i fra 28 - 31 dager i min syklus bør jeg vel vente? I dag er det 29 dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå