Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 ...snuppa på 2 år kjenne spark for første gang. Satt i sofaen mens hun fresa rundt i stua og dansa. Så sier jeg at nå driver babyen og spreller i magen til mamma. Jeg spurte om hun ville kjenne, og det ville hun. Da hun kom bort la jeg håndene hennes på magen min, og akkurat da kom det en skikkelig dytt tilbake. Hun skvatt skikkelig og trakk til seg hånden i en faderlig fart. Så helt forskrekka ut stakkar. Og der satt jeg og holdt på å le meg ihjel... Etterpå sier hun:" Nå kan babyen komme ut..."
Lykkelig91 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 He,he.. De små sier så mye rart. Tantebarnet mitt på 3 år spurte om jeg ikke kunne åpne opp lokket så hun kunne se om babyen var ferdig snart. Og hun syns jeg var temmelig kjip når jeg sa at vi bare måtte vente til babyen kom av seg selv. Er ikke greit for de små å forstå alt sammen!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Hahaha, så herlig! Nabojenta på 4 lurte på om hun kunne få se på babyen som var inni magen min, så jeg henta et ultralydbilde og sa at der var babyen! Men da protesterte hun og sa at hun ville jo se på ordentlig! Når jeg da forklarte at babyen bor inni magen min, ble hun stor i øynene og sa "...Har du spist den?!". Dattera til en venninne av meg satt seg fore å finne babyen, og du skal tro hun ble forskrekka da hun løfta opp genseren og så at det bare var en helt vanlig mage under der ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå