*nr4isommer* Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Heji heji jenter... Jeg er en fryktelig forvirret jente fortiden:-S Var hos gyn for 11 dager siden og hun mente jeg hadde el da pga slikt blankt slim. Men Jeg stestet med el tesd da jeg kom hjem og den var negativ, og nesten posetiv dagen etter, men ikke SÅ posetiv som den har brukt å være. Vanligvis er den suuuper sterk i 3 dager. Har testet alle dager etter det også men ingen som har vært helt posetiv etter det heller og er nå 21 dager siden mens var slutt så den burde jo vært her denne EL... Men i ca en uke nå har jeg gått rundt med løs mage og myyye luft. Noen andre som har oplevd det når dere var gravide???
Nummer 2??? Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Hei.... Går her og lurer jeg oxo... jeg har hatt løs mage de siste dagene... og utflod med litt blod... skulle hatt mensen i går... hmm. blir helt forvirra. tør ikke ta test
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Enkelte kan oppleve å få løs mange og luft rett før TR også, det har jeg opplevd flere ganger. I graviditeten kan det også forekomme, men det er vekslende fra løs til hard tror jeg.. Litt forskjellig fra person til person. I forrige svangerskap var jeg litt løs i begynnelsen men resten av tiden hadde jeg i grunnen ikke problemer... I dette er jeg hard, men har sånn løs-mage vondt i magen... Rare greier... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå