Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det slik at det er vanligst at det går over rundt uke 12? Nå er jeg i uke 15, og det har nesten blitt verre siste uka, er så sliten av det, sukk... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvalm ennå, er i uke 25 nå...Men ble bedre etter uke 22, da ga oppkasten seg... Men jeg har vært sterkt plaget, innlagt tre ganger med hyperremesis... Håper det gir seg snart for deg:) For ja, det er veldig slitsomt!!

Skrevet

Jeg er i uke 18 og er fortsatt kvalm, men kaster ikke opp like mye som før. Fra uke 14 var det bedring på akkurat det området.

Jeg var også innlagt på sykehuset, men slapp unna med en runde. Det er slitsomt å være så kvalm, unner ingen det :/

Skrevet

Uke 14 eller 15 nå og fortsatt veldig kvalm. Ingen tegn på bedring:-( Har ikkke hatt det så ille som dere som har vært innlagt da.

Skrevet

kvalm kvalm kvalm hele døgnet. Uke 18.

Forrige svangerskap kastet jeg opp helt til barnet var født.

Håpet at det skulle bli bedre denen gangen, men neida.

Bare å bite tenna sammen og prøve å ikke bli GAL.

Lykke til og god bedring damer ;)

Skrevet

Her gav den værste kvalmen seg i uke 16. Var sykemeldt litt over den perioden, da jeg til slutt var ganske tom for energi. Er nå i uke 26 og det hender fortsatt at jeg kaster opp. Men nå er det max i dag i 14 dagen eller så....Så har blitt mye bedre. Jobber 40 % nå og håper å gjøre det så lenge som mulig.

God bedring og lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...