Gå til innhold

Psst.....Treff for gravide i Molde og omegn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på mange påmeldte og stor suksess! Alle med baby i magen er velkommen. Må være åresvis siden forrige treff, hvis det i det hele tatt har blitt arrangert et slikt treff i Molde før...

 

Vi treffes på Egon i Storgata (vest) kl 17 onsdag 17.juni. Meld deg på, se egen påmeldingstråd under BIM-treff eller finn samme tråden ved å klikke deg inn på http://www.barnimagen.com/forum/thread/140223696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg:-)

Skrevet

og en gang til.....

Skrevet

.....

Skrevet

Forslag om å legge det til alle termin gruppene :D Jeg er fra molde men bor i Bærum så jeg kan desverre ikke bli med. Hadde vært morro, men.

Skrevet

La det ut i går kveld på alle de tre trimester-sidene, hvis det var det du mente. Ikke kjempestor respons ennå, men vi moldensere er jo litt trege av oss..... så det ordner seg nok:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...