♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hvor ble det av det andre innlegget mitt tro? Tja, pytt pytt. Noen som kan anbefale en stor vogn? Gjerne 3-hjuling. Har en gutt som i perioder vil trenge vogn lenge enda pga sykdom. Kan noen hjelpe meg med forslag. Han er 3 1/2 år nå, og liten for alderen, men vogna er nesten for liten. Har hoco nå.
MintCondition Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 TFK er diger! Den rommer gjerne en 3-åring
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Takk for tips. Da skal jeg ta en titt på TFK. Noe annet navn på den?
erteposen + 4 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Hadde prøvd de ulike modellene i en butikk. Easywalker har naboen til sin jente som trenger vogn lenge.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Takk erteposen. Jo, har tenkt på det, men butikken her har mest vogner for baby+. Etter 3 år er utvalget dårlig. Men finnes det større vogner f.eks via hjelpemiddelsentralen? Han må kanskje operere, og dermed blir behovet for vogn større i perioder.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Easywalker classic er perfekt til lange barn - men har vektgrense på ca 15 kg om jeg ikke husker feil. 5 åringen min er 15 kg nå - så det har ikke vært noe prob for oss. Men dette er jo veldig individuellt da.
Venja Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Viss du ikke trenger en vogn med full liggestilling så hadde jeg gått for en Brio Sitty. Elles så er Phil & Teds Sport en av de lengste i ryggen. Veldig god vogn.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Jeg vet at hj.sentralen har barnevogner. Men om de bare er rettet mot de som er multihandicappede er jeg usikker på? De jeg har sett har hatt litt mer innebygget støtte på sidene.... 3-hjuliner som egentlgi har lignet veldig på de i butikkene, men hatt lengre rygger siden barna har vært eldre enn det som ernormalt for barnevogner.... DBS sin tralle har den lengste ryggen som er. Ellers er det jo scooter. Men begge der har 4 hjul. Så da blir det vell ikke de mest aktuelle. Er du sikker på at du vil ha 3hjuling? Vi prøvde det på vår jente som kanskje er i samme båt som deres gutt. Vi opplevde at vognen ble så smal fremme at forbipasserende lett streifet borti bena hennes - noe som på dårlige dager ble et helvette for henne!! Mye skriking fordi svært få gadd å se hvor de gjekk. Vi gjekk tilbake til 4hjul. Da er den bredere, og de som kommer forbi får vondt selv før de streifer bena hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå