Gå til innhold

Betaling av voksen barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i bryllup til helgen. Det er i familien så hele slekten er dermed opptatt. Vi kommer til å ha minsten på to år med, men tenkte å sende han til barnevakt i 19-tiden. Det var en venninne av meg som skulle være barnevakt. Der passer vi barna litt for hverandre så det hadde gått opp i opp. Nå har hun blitt syk og blir ikke frisk til lørdag. Vi kommer dermed til å spørre naboen som sønnen vår også kjenner. Der har vi ikke mulighet for gjenntjenester. Hun er voksen og har akkurat blitt alenemamma. Hun har det dermed litt trangt økonomisk så det er viktig at vi ikke tilbyr for lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24 og har vært en del barnevakt for både nabounger osv.

Da naboene mine var i bryllup i mai passet jeg en gutt på 3 år fra 17 på ettermidagen, til morgenen etter, og da sa jeg at jeg skulle ha 1000 ,-

siden det er lørdag og alt.

og hvertfall siden hun er dårlig stil økonomisk.

Skrevet

Synes 5 -600 er en grei betaling om barnet skal overnatte :)

Skrevet

Barnet skal ikke overnatte så det blir en sen kveld for barnevakten (hun kommer til oss). Regner med at vi er hjemme fra festen ca 01:30 (de har lokalet bare til 01). Hun bor rett nede i gaten så da bare går hun hjem. Da burde vel 500 være greit tenker jeg. Får høre med henne hva hun sier.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...