Gå til innhold

Hvilken amme-bh anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til merke, slag og hvilken butikk den er kjøpt i. Uten spiler, bruker selv ca 75C

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke lenger, men kjøpte mine på baby shop. Kjempegode. De som lager dem, lager også bh'er til brystopererte, osv. De har med spiler også. Kjøper du riktig størrelse, slik at spilene ikke klemmer på noen melkeganger, så kan du fint bruke det også. Jeg hadde en med spiler, som jeg tok på meg om jeg skulle være "fin":) Jeg bruker normalt 70D, men spratt opp når melka kom, og kjøpte bh'er i størrelse G og H!!!!! Det finner man ikke på hennes liksom;) De er relativt dyre, opp mot 500 kroner. Men for meg så er det verdt pengene å ha en god bh.

Skrevet

Jeg kjøpte noen gode på Lindex, uten spiler, Swegmark tror jeg de het. Kostet vel rundt 300 kr, og var kjempedeilige=)

Skrevet

Har også en av de. Men passet ikke helt til mine jur. Men har et par treningsbh'er i samme merke, og de er helt toppers.

Skrevet

Vil anbefale de med bredest stropper, for da får vel "bysten" best mulig støtte (fantes noen Swegmark-bher med smalere stropper og litt tynnere stoff nemlig, mens den jeg hadde, var tykkere i stoffet og m brede stropper).

Skrevet

Jeg har kjøpt mine ammebher på H&M jeg og synes de fungerer kjempebra! 150 kr for 2!

Skrevet

Jeg fant mine favoritter på cubus! Og jeg hadde prøvd mange!

På cubus hadde de størrelsen jeg trengte, e cup. Var så vanskelig å finne den størrelsen andre steder synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...