Gå til innhold

Hikking i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte hikker deres i magen.??

Jeg er hektet på isbiter,og har merket at hver gang etter jeg spiser mange begynner hun å hikke.. Flere med erfaringen at de hikker ofte i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

moren min mener at babyer som hikker som oftest fryser og det passet jo fint med isbiterfaringen din :P

Skrevet

Å neeeeei :(

Skal slutte å spise isbiter.. Og går rett i dusjen å varmer magen nå!!!

Stakars liten da :(

HI

Skrevet

Tror ikke babyen fryser:)......

Eldste jenta mi hikket hver kveld rundt åtte-tida nesten hele svangerskapet. Ofte etter at jeg hadde spist kveldsmat.

Nå er hun fem år og hikker fortsatt om kvelden av og til...

Ta det helt med ro , det er ganske normalt har jeg hørt...

Skrevet

Min hikker også nesten hver dag, men ikke noen spesiell regel på når. men mye mer bevegelser når jeg drikker isvann/spiser isbiter :-)

Men tror ikke de fryser når de hikker..

Jeg hikker hver gang jeg er mett, så tenker at det gjør lillegutt i magen også :-)

Skrevet

lillegutt hikka kjempemasse i magen,og han hikker mye enda,nå er han 5.5 mnd :)

Skrevet

Min er begynt å hikke mer og mer nå. Hun hikker vel i hvertfall en gang for dagen nå mot 1 gang i uken før, så regner med det kan bi enda mer om et par uker. Husker minstegutten også hikket mye mot slutten, kanskje 3-4 ganger for dagen.

Skrevet

Her hikkes det også, ofte to-tre ganger pr dag:) Har hørt at det er forberedelser til å kunne puste...om det stemmer aner jeg ikke, men det er en snodig følelse å kjenne på lillemor som hikker i vei.

Skrevet

Når begynner baby'n i magen å hikke??? Husker ikke fra mine tidligere graviditeter, men mente jeg kjente det i går kveld. Tenkte det var altfor tidlig. Er 19 uker nå.

Skrevet

Hikking kan bl. a. oppstå når de drikker mye fostervann. Helt vanlig, helt ufarlig. Tror ikke du skal være redd for at barnet fryser. ;-)

Skrevet

Hver dag omtrent =) I flere uker. Er 36+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...