Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hvor ofte hikker deres i magen.?? Jeg er hektet på isbiter,og har merket at hver gang etter jeg spiser mange begynner hun å hikke.. Flere med erfaringen at de hikker ofte i magen?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 moren min mener at babyer som hikker som oftest fryser og det passet jo fint med isbiterfaringen din
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Å neeeeei Skal slutte å spise isbiter.. Og går rett i dusjen å varmer magen nå!!! Stakars liten da HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Tror ikke babyen fryser:)...... Eldste jenta mi hikket hver kveld rundt åtte-tida nesten hele svangerskapet. Ofte etter at jeg hadde spist kveldsmat. Nå er hun fem år og hikker fortsatt om kvelden av og til... Ta det helt med ro , det er ganske normalt har jeg hørt...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Min hikker også nesten hver dag, men ikke noen spesiell regel på når. men mye mer bevegelser når jeg drikker isvann/spiser isbiter :-) Men tror ikke de fryser når de hikker.. Jeg hikker hver gang jeg er mett, så tenker at det gjør lillegutt i magen også :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 lillegutt hikka kjempemasse i magen,og han hikker mye enda,nå er han 5.5 mnd
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Min er begynt å hikke mer og mer nå. Hun hikker vel i hvertfall en gang for dagen nå mot 1 gang i uken før, så regner med det kan bi enda mer om et par uker. Husker minstegutten også hikket mye mot slutten, kanskje 3-4 ganger for dagen.
juli-jenta Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Her hikkes det også, ofte to-tre ganger pr dag:) Har hørt at det er forberedelser til å kunne puste...om det stemmer aner jeg ikke, men det er en snodig følelse å kjenne på lillemor som hikker i vei.
Kongeørna Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Når begynner baby'n i magen å hikke??? Husker ikke fra mine tidligere graviditeter, men mente jeg kjente det i går kveld. Tenkte det var altfor tidlig. Er 19 uker nå.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Hikking kan bl. a. oppstå når de drikker mye fostervann. Helt vanlig, helt ufarlig. Tror ikke du skal være redd for at barnet fryser. ;-)
b10na&lillegull Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Hver dag omtrent =) I flere uker. Er 36+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå