Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Må bare spørre, for utifra innleggene så stråler det ikke akkurat av voksenkunnskap og oppførsel...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 ah er det ikke deilig da med en side hvor man kan få utslipp for alt man vil uten at noen vet hvem man er? Er nok voksen i mitt daglige liv, så det kan være litt deilig å slenge med kjeften her inne av og til :-) men tipper nok det er endel her som ikke er mere enn10-14 og ja. ;-) jeg er 35
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Men når folk presterer å f. eks spørre om de synes det er flaut å gå rundt med barnet sitt som er mindre pent, da begynner jeg seriøst å lure. Og det er jo ikke bare på anonymforumet det er mye rart. Enkelte ganger lurer jeg på om folk VIRKELIG kan være SÅ lite opplyste...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 der har du nok de under 14 som har det litt gøy her inne tenker jeg.
Hemningsløs ツ Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er 18 :-) Og skjønner hva du mener. Blir oppgitt når jeg ser innlegg som "Idag så jeg en feit dame og hennes feite barn på butikken med handlekurven full av FIRST PRICE produkter, ikke rart de unga er feite og bla bla bla" og "Barn som biter skulle blitt trekkt ut tennene på. Min lille englebass er full av bitemerker" bla bla bla. BIM og DIB er egentlig bare oppskrytt. Fullt av mødre som liker å tro og late som de er perfekte..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er 32. Og tror nok en del av disse teite innleggene er tull og spøk fra ende til annen.. Noen som kjeder seg, og liker å fyre opp hormonelle gravide/mødre her inne. Og tror de er godt over 14 år, for å si det sånn.. Selvom de oppfører seg som tenåringer i verste trass-alder. Bare utrolig at så mange går 5 på !
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 31 år -og ler av innlegg som 'First price'-innlegget og liknende! Det er jo bare for å provosere!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 jeg er 27. er på dette forumet når jeg må spørre om noe flaut eller personelig
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Er 32 år. og er nesten aldri her inne lengre . Var endel inne på bim i begynnelsen av svangerskapet, men fant fort ut at dette var et nettsted for mange med psykiske lidelser og løgnere. +noen vanlige gravide. Sjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig med så mye drittprat på et nettsted der folk kan søke råd om sin graviditet. For det heter bim( barn i magen) Men blir vel sånn når det nesten bare er unger her inne. Så lek dere videre barn!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 24,bruka anonym forum til å spørre om ting som kan være flaut..
blond Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 Hva får deg til å tro at svarene i denne tråden gjenspeiler dem som svarer på en umoden måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå