villemo26 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Eg har en fysisk aktiv jobb, så dei dagane eg er på jobb, har eg for tida ikkje overskudd til å trene.. Då liker eg heller å ligge som ei sprengt middagspølse på sofan... Men dei dagane eg ikkje jobber går eg en lang tur. Går opp en sjukt bratt skogsvei (som dei siste vekene eg kan sverge på er blitt 20 grader brattere) og jogger heim.. ca 40 minutt...
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 gjør omtrent det samme som deg. jobber som hjelpepleier så sitter ikke akkurat mye i ro på jobben når jeg har fri eller ellers overskudd, så går jeg en lengre tur, eller opp på en liten fjelltopp som tar ca en time fra der jeg bor ellers så har jeg wii fit, som jeg bruker litt inni mellom, men det er bare for moroskyld
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har en stillesittende jobb, så jeg trenger i grunnen en del trening... Prøver å trene tennis 2 dager i uka á ca 2 timer, pluss at det nå i det siste har blitt en del kamper, og da blir det opp imot 4 timers spill på en dag, men har ikke hatt noe problem med det enda. Skal holde på med det så lenge jeg klarer og så får jeg gå over til sykling tenker jeg... Har en fin runde her som tar 1.5 timer ca, men jeg er litt dårlig til å få sparka meg selv ut på sykkeltur... Ellers har jeg hund jeg trener og en 2-åring å løpe etter;) Føler meg i grunnen ofte sliten, så hvis ikke jeg har en treningsavtale er det lett for at jeg bare blir i sofaen;)
lille frø, mor til to Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Trener hver dag. Skal faktisk dra på trening nå.
icls Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Har litt gåing og litt ståing på jobb. Har egentlig følt meg i litt dårlig form til å trene,trente masse før ble gravid.Men idag hadde første treningstime på 3mnd og jeg var helt pumpa.Tenkte å starte igjen med kanskje 2 dgr i uka og se hvordan det går...en gang styrke og en gang spinning...elsker spinning normalt.Helt deilig.Så får vi se hvordan det går...regner med at det kanskje blir en dag til kanskje,men tiden får vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå