Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere enn meg som tenker litt på navn i ny og ne og leker litt med tanken på forskjellige navn? Selv om det er litt tidlig så er det vanskelig å la være:)

 

Jeg hadde elsket å kalt baby noe spesielt men likevel enkelt. Har en kjæreste som heller mot det enkle, vanlige så blir spennende å se. Selv om vi ligger på Leah når det kommer til jente, så tenker jeg også på Ella(!), Ada(Louise, men vil ikke ha fire navn på en gang), Mille.. Eller Lilly, et navn jeg syns er nydelig og hadde vært kjempesøtt å kalt ei tulle, for bestemoren min heter det... Men sånn er det bare ikke i denne familien...

Når det kommer til gutter hadde jeg elsket tanken på Noah(passer veldig bra med Leah om vi skulle få en av hver en dag) men også Kasper, Leon(!), Leander, Jakob +. Jeg gleder meg sånn til å bestemme navnet! Halvt år igjen, men... Masse navn å komme på på den tiden!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, har ikke termin før i midten av Januar. Men tenker myyye på navn.. Og har noen alternativer, men vet ikke hva mannen syns om di :)) hehe.. Er morro å tenke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...