Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Spis rosiner!!! Vidunderkur. Etter at jeg begynte å spise to pakker rosiner daglig, så bæsjer jeg 1 gang per dag. Før kunne det ta en uke før jeg fikk bæsja. Så vet dere det!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hehe. men hva med sånn sviske saft da? Sånn som man får på barneglass. Fuker ikke det da? Er det ikke derfor kidsa får det? Funker vel på oss og =)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Svisker gjør avføringen mykere har jeg hørt, mens rosiner setter fart på sakene. Litt forskjell =)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Aktivitet/bevegelse, og mye drikke gjør mye, også
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Jeg haater rosiner, svisker og alt det der. Men jeg bæsjer normalt sett 1 gang daglig, men likevel kan jeg få forstoppelse. Men en fruktsalat inneholdende av eple, kiwi, druer og appelsin, så kommer bæsjen ut i en helvetes fart. Det samme gjør det hvis jeg trener, spesielt jogging: men dette er mest i begynnelsen, når det er lenge siden jeg har trent.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Jegtar et til to glass Biola hver dag. Funker for meg.....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 En skje med linfrø og ett glass vann får fart på sakene:) evt bare spise brød som inneholder linfrø alt. veldig mørkt rugbrød. Starte dagen med litt havregryn og biola er fint siden havregryn får tarmen til å jobbe! Det fikk jeg tips om av en ern.fysiolog på jobben, havregryn hjelper mot luftplager, oppblåsthet og får fart på "ting".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå