Gå til innhold

Et lite spørsmår til dåkke som har manduca..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en skikkelig DÅRLIG bæresele, får kjempe vondt i ryggen og skuldrane, så har veldig lyst å prøve manducaen. men gutten min nærma seg 6 mnd, er det vits å kjøpe den då? Kor lenge er det mulig å bruke den og kor lenge er det praktisk å bruke den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min da jenta mi var 5,5 mnd- og angrer ikke ett sekund=) Nå er hun snart 8 mnd, og sitter fortsatt kjempebra i den, i tillegg til at jeg får NULL vondt i ryggen av å bruke den. Kjenner knapt at jeg bærer for å si det sånn.. Den kan jo brukes opp til 20 kg- så mange som bruker den på litt større barn istedet for bæremeis!

Skrevet

Hei Jojoen :)

Har nettopp kjøpt sånn Manduca. Brukte baby bjørn fram til nå - jenta mi er 11 måneder nå. Manduca kan du bruke fra nyfødt opp til 20 kg!!! Tenk deg det! Den kan brukes både forran og bak på ryggen. Vil tro opp til de er 2 år går det vel greit... den er utolig komfortabel - du merker ikke vekten til barnet. Vil tro 6 mnd er optimal å begynne med den...

lykke til!!

Skrevet

Mini her er 4 måneder, og har så vidt rukket å vokse inn i Manducaen uten å bruke spedbarnsinnlegget, så vil tro at seks måneder er et godt tidspunkt å starte med den. Den er utrolig behagelig å bære. Venninna mi som har tvillinger prøvde den på sin to år gamle jente, og konkluderte med at den er utrolig mye bedre å bære enn en bæremeis, for ungen sitter mye tettere på kroppen. Skal også sies at to-åringen storkoste seg oppi manducaen, til tross for at hun ikke har vært et bærebarn fram til nå.

Skrevet

Tusen takk for svar!:) Trur nesten eg må skaffe meg en sånn, knerten elska å bli bært i sele, men pga den dårlige selen vi har skjer det ikkje ofte! Så må ha oss en manduca ja!:)

Skrevet

Vi har en ergo, nesten samme. Kjøpte den egentlig til tvillingene våre, som snart er 8mnd, men storesøster som ble 3 i mars koser seg også der når hun er sliten(14kg nå). I går sovna hu så søtt der hu satt på vei hjem fra tour of Norway for kids:-)

Skrevet

Då va manducaen bestilt! Gleda meg som en unge t den kjeme i posten! Nåkken som veit kor lang leveringstid lotusbarn bruka å ha?

Skrevet

Hei igjen,

det tok ikke lang tid - 3-4 dager. Vet ikke hvor du bor men den blir sent fra bergen. så du kan ha den til onsdag :-)

Skrevet

Supert:) bur i Florø 3,5 timer fra Bergen.. Så det burde ikkje ta alverden med tid då:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...