Gå til innhold

Hjelp ang. p-pille start


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer!

 

Jeg gikk på Yasmin p piller i, tja, 3-4 år før jeg hadde nesten 3års pause. Nå er jeg på mitt andre brett, og lurer veldig.

 

Fordi

 

Når mensen kom begynte jeg. Så ila den dagen ble blødningen borte. Jeg rinngte legekontoret - helt normalt. Mensen kom etter en uke og varte lenger enn normalt.

Nå på fredag kom den igjen når jeg hadde 3 piller igjen (som før i tia) og jeg begynte som jeg gjorde før - på nytt brett. Mensen ble igjen borte og er per i dag ikke kommet igjen...

 

Hva skjer? Har alltid vært som presis.

Tåler jeg plutselig ikke pillen?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...