Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH noen gangerhar jeg bare lyst til å klappe til svigermor (uannsett hvor "gammel" og krøpelig hun er (mest skrøpelig i hode og psyken da) Var innom der like før vi skulle hjem å lage middag. Og de hadde akkurat spist. Da hun sporte om jenta vår (21 mnd) ville ha middag, jeg sa nei (siden vi var på tur hjem for å lage), så sorte hun samboer (hennes sønn altså) om d samme. Han svarte d samme som meg. Så sporte hun ennda en gang og vi begge svarte nei i kor. Og da bynnte hun til jenta vår: stakkars lita, mor si pia får ikke mat. Ho mor som lage mye bedre middag enn mamma. (hadde skjønnt henne litt hvis jeg virkelig var elendig å lage mat, men her er d vel hun som er elendig, fiskeboller og tykkpølser nesten hver gang) Så brøt d ut av svigerfar, at den middagen vi skulle ha kunne han heller mer ha tenkt seg. Og svigermor ble sur hehe. Det var historie 1, og nå kommer historie 2 (samme dag) Hun hadde ringt på noen kattunger (hun har 4 katter selv..... grøss) så vi kunne få, og hun er fullt klar over at jeg IKKE VIL HA. Gubben er stort sett borte på jobb hele tiden (2-3 uker, hjemme maks 1 uke) så da er d jeg som må ta meg av dyret... men jeg nekter, d er jeg som vasker og sliter hjemme og gjørt stortsett d meste. og HATER hår og smuss (ja, jeg har litt støv på hjern) men men nok om d. men hun hadde altså tenkt å komme på døra me en kattunge. (jaja vet de er søte... enn så lenge.... ) ennå vi har en del allergi i fam og vennekrets, selv er jeg ikke 100% allergifri selv.... så sier hun til jenta vår, som elsker katter, tenkt at mamma er sånn med deg, at ikke du får kattunge....staaaaaaakars. Kjenner d bynner å klø... uannsett hva jeg eller samboer sier så nytter d ikke. Og sier vi for mye, får hun jo "annfall", og blir sengeliggende i flere dager. Men hva får svigermødre til å være sånn????? svigertiger altså, rart d ikke har klikket for noen der ute........
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2009 sorry alle skrivefeilene dette er altså en vanlig dag/svipptur innom svigers... kunne ha skrevet en hel bok......eller bokserier hehe.
Nette-mor Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 har vi samme svigermor??? er jo som å høre min dette!!¨ men i tillegg forfordeler hun andre barnebarn, det er noe mer spesielt med eldstesønnen til dattra, det har hun selv sagt. de får større gaver, fridager fra bhg, overnattinger mm, middagsinvitter i uka, jepp alt det du vil ha. mens vi får tilbud om en søndagsmiddag en gang i mnd, men aldri alene... vet jo at det er annerledes med sin egen datter da, men et barnebarn er jo et barnebarn i mine øyne... har konkludert med at jeg holder meg mest borte fra dem, drar kun dit når vi blir invitert. hun må bare stikke innom når det passer, men jeg er bare sånn passe hyggelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå