Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har holdt på i flere mnd no og lurer på når det skal ta slutt. Hver kveld etter leggetid våkner han igjen etter 45min-1time og bruker en stund på å få han til å sove igjen.

Noen som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever samme nå.

Barnet mitt er 8 måneder og 3 uker.

Det er tenner som plager hun.

Jeg håper det går over snart.

Hvor gammel er barnet ditt?

Skrevet

Han er 5mnd og har gjort dette i ca 2 mnd nå. Trenger sårt litt ro og fred om kvelden...

Skrevet

Slik er det hos oss også. Snuppa har vært veldig flink til å legge seg kl 20 for så å sove helt til kl 06. Hun stilte seg selv inn til tidligere legging kl 19 for ca 3 uker siden, og siden da har hun gjort som din, våknet igjen etter ca 45 min. Hun er snart 4 mnd. Det nytter ikke å prøve å drøye leggingen til etter 19, da blir hun helt krakilsk. Problemet vi har videre er at hun gjerne våkner flere ganger etter de 45 minuttene også, med 5 minutters mellomrom, før hun så kommer inn i den dype søvnen (Totalt bruker vi ca 1,5 time fra begynnelse til slutt på leggingen).

Høres ikke lovende ut at dere har holdt på så lenge...jeg hadde håpet det ville gå over snart:)

Skrevet

Sånn er det her også, min er 7 mnd. Tror vi har hatt det sånn siden han var 3-4 mnd.. Han våkner ALLTID etter 30-60 minutter, også har han en kjempeurolig fase med oppvåkninger hvert 5-10 minutt før han sovner ordentlig. Så fra 19 til 22 er det ut og inn av soverommet - slitsomt :\

Skrevet

Å ja, jeg vet så altfor godt hvor kjipt DET er....Her er det ofte sånn at hun sover som en stein den første halvtimen etter legging, men så begynner den urolige søvnfasen, med småoppvåkninger/ smokking i ca 1,5 time. Slitsomt å hele tiden måtte fly inn med smokken og være på vakt konstant, for det stjeler jo mye av kvelden.. Jenta mi er forresten 8 mnd, og det har vært sånn siden hun var 6 mnd ca.

Aller verst har det vært ved tannfrembrudd, for da har hun ofte våknet totalt, og gjerne ligget våken i en 2-3 timer- for så å sove urolig resten av natta. Etter 8 tenner og to forkjølelser er vi nå ganske slitne, og setter STOR pris på at vi nå har hatt tre rolige kvelder, med bare den vanlige smokkingen i 2 timer- og ikke alt dette andre tullballet. Ser ut som at vi er tilbake på rett søvnspor igjen nå, og det tar vel litt tid før resten av gebisset kommer vil jeg tro (og håpe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...