Gå til innhold

Ang vekt og bilsete noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Er klar over at det er store individuelle forskjeller, men vil ha et sånt ca svar. Har en stor gutt som akkuratt ble 2år og 15kg. Skal kjøpe nytt bilsete og siden han fortsatt er liten vil jeg ha et sete som kan monteres bakovervendt. Finner ingen seter godkjent opp til 36kg som dette er mulig med. Må derfor ha et som kan brukes opp til 25kg. Vil jo tro at det kommer til å passe i noen år eller??? Noen som kan anbefale et som ikke tar altfor stor plass??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acta graco cosmic comfort tar ikke allverden med plass.

Skrevet

Hvis du har en stor gutt, som kanskje også er lang, ville jeg gått for det acta setet som foreslås over her eller britax multi-tech. Disse to setene er lengst i ryggen av de bakovervendte setene, og går til 25 kg bakovervendt (og forovervendt, men med bilens setebelter etter 18kg, det gjelder alle slike seter). Jeg har multi-tech'en, og det tar jo noe plass da, avhenger av hva slags bil du har kanskje. Det står stødig i baksetet, og er greit å montere:) Min gutt er 3 år og sitter bakovervendt i setet. Vet ikke hvor lenge han kan sitte bakover, men han er en lang gutt (var 99 cm på 2,5års kontrollen).

Skrevet

Takk for svar. Har sett på multi-tech selv. Har mest lyst på det tror jeg. Vi har stasjonsvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...