Gå til innhold

hvor lenge skal puppene mine lekke????

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke være uten innlegg hverken dag eller natt, er nå 1mnd siden fødsel.. hvor lenge er det vanli å være lekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvor lenge som er vanlig. Jeg lekker også en del, og orker ikke sove med BH om natten, så derfor blir det en del våte t-shirts... 3 mnd siden fødsel. Kanskje man lekker så lenge man ammer?

Skrevet

Her lekker det ikke mellom måltidene med mindre det er sprengt. Det lekker en del fra den puppen jeg ikke ammer fra når han spiser, men da er det bare å trykke litt hardt på brystvorta så gir det seg.

Tør egentlig ikke å gå uten ammeinnlegg for utdrivningsrefleksen kan jo sette igang uten at knøttet skal ha mat, og da blir det veeeldig vått ganske så plutselig.

Tror jeg skal prøve å sove uten bh fremover. Stakars pupper, de har jo vært innestengt i mer enn 4 mnd...

Skrevet

Knerten er åtte måneder, og jeg må gå med ammeinnlegg hele døgnet. Det lekker stort sett ikke mellom måltidene lenger - unntatt hvis jeg har brystspreng, eller hvis utdrivingsrefleksen blir utløst av en eller annen grunn. En gang ble den utløst av at et annet barn skrek!

En måned etter fødsel lakk jeg som en sil hele døgnet... Det blir nok bedre, men hvor "bra" det vil bli, varierer vel fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...