lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Dette er 5 pp til oss,med 3 baby. Skulle fått TR i går el dag,men ingen mens. føler meg gravid,det gjorde jeg med 2 baby også! mine symptomer er: -ømme/vonde/sprengte bryst,bruker ikke ha det før tr. -trøtt -fryser -brun utflod i går,litt blank utflod i dag. -mens murringer fredag. -støl i magen,litt stikking i lysken. ..............ka dok trur?ska teste i mårgen,så da skal dere få høre.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er det:-)) tok en cb i dag,der var det et stoort pluss tegn,så nå blir jeg forhåpentligvis 3 barns mor:-)) JIPPI!
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 gratulerer! jeg går og med nr 3. spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå