Gå til innhold

Tror dere at jeg er Gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 5 pp til oss,med 3 baby.

Skulle fått TR i går el dag,men ingen mens.

føler meg gravid,det gjorde jeg med 2 baby også!

mine symptomer er:

-ømme/vonde/sprengte bryst,bruker ikke ha det før tr.

-trøtt

-fryser

-brun utflod i går,litt blank utflod i dag.

-mens murringer fredag.

-støl i magen,litt stikking i lysken.

..............ka dok trur?ska teste i mårgen,så da skal dere få høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er det:-)) tok en cb i dag,der var det et stoort pluss tegn,så nå blir jeg forhåpentligvis 3 barns mor:-)) JIPPI!

Skrevet

gratulerer! jeg går og med nr 3. spennende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...