chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Nå har jeg fått ut 12 uker fra i fjor med nav...skal jeg ha resten med arbeidsgiver? Gikk ikke ut i permisjon før august-08 men var sykmeldt 100% fra mai..og delvis sykmeldt fra jan-mai. Hvordan blir dette med feriepenger? Nå har jeg også sagt opp jobben min, får jeg utbetalt feriepenger for i år...har vert i permisjon hele året...
pia*fødeklar* Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 du skal ha feriepenger fra arbeidsgiver kun for de dagene du har vært på jobb og ikke sykemeldt. for sykepenger får du ikke mere. For den tiden du har vært i permisjon får du kun feriepenger for en del av ukene fra nav, ikke fra arbeidsgiver.
Ladybug~N&E Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 vis du ikke har noen spesialavtale med arbgiver så er det kun de 12 ukene du får feriepenger for. når det gjelder feriepenger av sykepengene så får man kun for de første 48dagene.... feriepenger i år har du ikke opparbeidet deg så det får du ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå