Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 når Adrian var 2 uker så fikk han kolikk,noe som resulterte i at jeg konstant gikk å bar på han for å trøste han,og nå når han er over 5 mnd gammel så går jeg ofte å bærer på han,plukker han fort opp fra gulvet hvis han begynner å gråte,for jeg vil jo ikke at han skal gråte hehe. Og nå får jeg hele tiden høre fra sambo og svigermor at jeg skjemmer gutten ut med å gå å bære på han og plukke han opp med en gang han gråter,men jeg mener jeg ikke skjemmer han ut! eller gjør jeg? vil jo ikke lillegutt skal gråte hehe Jeg mener at man kan ikke skjemme ut så små babyer jeg da,men men ...
Ksenia & Anjem Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Tja hvis du fortsetter noen måneder til, kan det bli vanskelig å bryte uvanen..hehe
svirrehodet Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 jeg gjør akkurat det samme som deg... mener også at de ikke kan bli skjemt bor, de vil jo bare ha kos.. jeg vil nyte tiden som er nå, de lærer tidsnok "å vente"..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Skjemmer bort kanskje, men neppe ut. Neida. Små barn skal koses. Ikke alle er flinke til å kose seg selv på gulvet. Har du tid så får du bære litt på han.
mamma`n til nurk Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Gjorde det samme med jenta mi, men sliter ikke med en "bortskjemt" unge nå. (15 mnd gammel) Som nevnt i tidligere innlegg, de lærer fort å vente. Dessuten, etterhvert som de blir større klarer de bedre å gi uttrykk for hva de trenger. Jenta mi driver nå å peker mot stolen sin eller spisestue-bordet når hun er sulten, vannflasken når hun er tørst, etc, og nå er det mye mindre gråt enn før. Barn gråter for en grunn, og i de fleste tilfeller er det IKKE for at de er bortskjemte.
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 hehe,jeg ser jo at Adrian trives veeeldig godt på mammas fang,så da får han være på mammas fang Jeg har jo lært gutten å kjenne så jeg ser jo feks når han ligger på gulvet og er lei og begynner og gråte,da plukker jeg jo han opp og koser med han i armene mine,men di mener jeg plukker han opp for tidlig,men HALLO,skal jeg vente 5 min til sånn at han hylgriner?? Jeg vil bare at di skal forstå at jeg ikke skjemmer han bort men ser når han trenger å bli kost med og holdt. Okay,jeg bærer han med meg rundt overalt,men jeg liker ikke at lillegutt feks skal ligge alene i stua når jeg er på kjøkkenet og rydder feks. da har jeg han på armen og rydder med en hånd hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå