Gå til innhold

noen som kan hjelpe ang itunes/ipod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi måtte laste ned itunes programmet på nytt og når vi nå går inn og skal slette sanger fra ipoden, er det ingen sanger i biblioteket? så jeg får ikke slettet snager fra ipoden og ikke lastet opp heller.. har prøvd synkroniser men det går heller ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke sangene dine ligger der om du måtte laste inn iTunes på nytt, dessverre. Hele systemet er nok nullstilt. Men du kan jo bare legge inn nye (evt. bruke LimeWire e.l. først)? Eller være ærlig og rederlig og kjøpe alt på nytt.

Skrevet

Det er fordi biblioteket ditt ikke er lagt inn og Ipoden bare kan være syncet med et bibliotek av gangen.

Musikken ligger i mapper på maskinen, legg dem inn, slett nåværende innhold på Ipoden og så er alt i gang igjen. Evt lar du musikken som er der nå ligge, om du skal ha den og ikke har den på maskinen. Du kan likevel legge inne flere sanger, men ikke redigere på de som er der nå.

Skrevet

Men vet du om det går ann å slette sangene? Får jo ikke lastet ned noen nye heller :( I need my music

Skrevet

musikken er slettet fra pcen..mye dårlig..men samme det..trenger ikke sangene..

men skjønner ikke åssen jeg får slettet de sangene som er på ipoden nå? de dukker jo ikke opp i biblioteket..Jeg har prøvd å laste ned ny musikk og sangene legger seg i itunes biblioteket, men blir ikke overført til ipoden?

Skrevet

Kan du ikke prøve å synkronisere med det nye (tomme) biblioteket?

Skrevet

Og hvordan nullstiller jeg ipoden da? :)

Skrevet

sangene er på ipoden selvom jeg synkroniserer den..

Skrevet

uff skjønner ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...