Gå til innhold

Svangerskapsdepresjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg ikke er på randen av en liten depresjon... Alt er et ork for tida, og jeg er rett og slett drit sliten! Iriiterer meg grønn over mange ting, bl.a. gubben, som vel egentlig er veldig flink, men som naturlig nok ikke klarer å forstå hvvordan jeg har det, og forventer middag, klesvask, at jeg tar min del av ting som skal gjøres med jentungen m.m. Har jobbet helt til nå, og nå er det 4 dager til jeg skal ut i permisjon.Jobber som lærer, så har fortsatt litt jobb med retting og karaktersetting som jeg må gjøre. Jeg burde sikkert ha sykmeldt meg tidligere, men har liksom villet prøve å holde ut.. Angrer på det, da jeg føler det ikke har vært så mye medfølelse å få fra ledelsen på jobben, og at det har vært lite oppfølging.. Er så mye jeg skulle fått gjort her hjemme, men jeg orker ikke... Vaska ordentlig, olja gulvet, og masse ute. Blir jo ikke noe når ungen kommer. Skulle liksom ønske jeg hadde litt flere rundt meg som kunne hjelpe til litt, og vist litt forståelse. Min mor har stort sett nok med sitt, og er ikke så lett å få hjelp av. Joda, hun tar jentungen av og til, men sjelden slik at det blir til noe hjelp. Mange som tilbyr seg å hjelpe med ho eldste når minste blir født, men hadde kanskje trengt det like mye nå. Tenk bare å slippe å lage middag selv av og til... Har heller vært jeg som har laget middag til andre.. Vet også at to av venninnene mine var ute i går, og det hadde jo vært koslig å blitt spurt om jeg ville ta en tur da, selv om jeg nok ikke hadde orket akkurat i går. Har heldigvis ei venninne som er flink til det, men hun ser jeg ikke så ofte..

Skal uansett bli godt å få litt tid til å tenke på seg selv litt nå, og ha permisjon fra jobben. Håper bare ikke ungen kommer riktig enda, selv om jeg ikke håper jeg går helt ut... Trenger i hvertfall et par uker nå, så håper jeg dette går over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er en "vanlig" depresjon, jeg.

Sett fart i mannen din!!!!!!!Det er da han som skal hjelpe deg.

Og tenk positivt!Snart er det permisjon for deg. Gjør ferdig det du må, og legg det bak deg. En ting av gangen.

Det kommer til å gå bra =-)

Skrevet

Takk for svar! Jo, er nok sånn jeg må prøve å gjøre det, men alt virker så uoverkommelig, når jeg ikke har noe overskudd... Må jo håpe det kommer en dag nå, så jeg får ting unna! Sette fart i han ja... Er ikke så lett det, når han ikke tror på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...