annkarinognurke09 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Var i postkassa våres, der lå det brev fra sykehuse så har fått time der den 21.07.09:D Da er jeg 18 +4 Men finner dem ut hva skjønnet er da? : ) åh ble så lykkelig:D Typen sitter i fengsel om dagen pga at han har kjørt for fort, så soner en dom på 50 dager å han kommer ut igjen den 19.juli Så er glad, for da har han mulighet til å være med også
Gjest eelis+guttespire Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Kjønnet, heter det ;-) Og de kan sikkert klare å se det hvis baby er samarbeidsvillig. Så flott at du får ta med pappaen da!
Miss Honey Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 50 dager for å kjøre for fort? :-O min bror fikk 90 dager for knivstikking. (han er syk, syk, syk)
annkarinognurke09 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 Japp femti dager, men han kjørt forbi sivilpruken da.. Hva mener du med at han er syk,syk,syk? Er det broren din du mener som er det?
Miss Honey Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 MEN var unødvendig av meg å bare kommentere det;) så fantastisk heldig at han får bli med! perfekt dato for dere da:) og de ser helt sikkert kjønnet :)
Miss Honey Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 ja! broren min hehe.. ville ikke at noen skulle tro jeg er oppvokst i en "sånn" familie liksom.. knivstikking og greier hehe... vi andre er normale;)
annkarinognurke09 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2009 Man må jo forvente litt svar å spørsmål når man skriver det hehe:D Ja ble egentlig ganske blid da:D
con9 Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Får helt sikkert vite kjønnet. de aller fleste får det Så kjekt at kjæresten din får være med da! jeg måtte fare aleine, siden min var på sjøen :/
annkarinognurke09 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2009 Huff hørtes ikke mye moro ut:( Men hvis jeg hadde fått time før det, så hadde jeg tatt med meg søstra mi, å heller tatt med bilder å vist han i fengsle, vi skal jo vite hva det er så det blir jo spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå