Gå til innhold

av ren nysgjerrighet..ang hausken:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vet ikke jeg om det finnes en slik tråd fra før men..

siden jeg selv holder til på hausken er jeg så nysgjerrig på hvem som holder til der eller har vært der og hvilke resultat og hvor mange forsøk dere har hatt?evt hvor gamle dere er osv..

føler jeg har spurt mange..men husker ikke alle:( så da kan jeg og evt andre som lurer skikke på denne tråden:)))

håper noen vil hive seg på denne;)

sommerklem til dere alle tålmodige jenter her.. uansett hvor dere holder til! dette SKAL bli vår sommer:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :-)

Vi er på Hausken, og hadde første icsi okt 08. Da testet jeg positivt, men mistet i uke 5/6.

Andre forsøket hadde vi i mai 09, og jeg testet positivt for 1,5 uke siden :-) Fikk satt inn to fine egg, så det blir spennende. Men vi er litt mer nøkterne denne gangen, og vet det er lang vei frem. Så den store gleden og feiringen lar vente litt på seg... Får vi oppleve bankende hjerte i uke 7 er det nok lettere å slippe gleden løs :-)

Jeg er 31 år og mannen min 40. Og vi har vært veldig fornøyde med Hausken og opplegget der. Så mange hyggelige folk. Hausken selv er ikke alltid like lett å "nå frem til" i samtalene, men veldig dyktig. Føler oss i trygge hender der.

Lykke til m forsøket deres

Skrevet

hei her også;)

såå flott da!:)) syns de er så kosleig der jeg:) har arne vi da så jon har vi ikke sankket med bortsett fra at han kom ut på vente rommet mens vi ventet på jorun..."how are you?" sa han.... måtte se lenge på han før det datt ut av meg:dette går bra:)?hehehe..han unskyldte seg sa det hadde vært så mange utenlandske der den dagen :)))))måtte le litt..

dere får nok oppleve ett bankende hjerte skal du se men forstår dere er litt avventende...det blir nok vi også om vi er så heldig som dere er nå;)

vi er 28 og 29 og jeg har ett barn fra før på snart 11 år..og to sa bak meg begge mistet i uke 8:( påvist tette eggledere men ellers er vi friske begge to såvidt vi vet...

Skrevet

Heisann!! Holder til på hausken vi også. Hadde vårt første ivf forsøk der nå i mai, men desverre gikk det ikke som planlagt da.

Har 4 egg på frys, så vi kommer til å sette igang med det nå rett etter ferien!

Liker oss veldig godtpå Hausken. Masse blide og kjekke folk. Er også megen innponert over hvor effektive de er. Ringte inn forrige tirsdag og fortalte det ikke hadde gått denne gange, onsdagen lå reseptene på behandlingen til fryse forsøket i post kassa!!

Vi er foresten 30 år begge to, og ingen barn fra før.

Skrevet

hei på deg ragna79:)

så fint at du ville "være med" her:))))))))))))))))

trist å høre at det ikke gikk på første forsøk da men du er jo kjapt i gang igjen du;)godt å vite at neste runde ikke er langt unna kan jeg tenke meg...om ma ikke er alt for sten etter første da...

er jo fantastisk at du fikk resepter såå fort da!!føler at uansett hvor travelt de har det så får de det uansett til å føles som om de har all verdens tid til oss:))

kan jeg spørre om dere er uforklarlig barnløse?

Skrevet

Vi var hos Hausken i april. Testet positivt i begynnelsen av mai, fikk se et bankende hjerte i slutten av mai. Har terming i januar 2010.

Vi er kjempe fornøyd med gjengen!

Angrer oss ikke for at vi valgte å bruke Hausken. Har bare gode ord å si om dem.

Skrevet

hei nattlys og spire:)

husker jeg rett hvis dette var første forsøket deres?

er så herlig når noen slitere får positive tester;))

Skrevet

Hei Vi er også hos Hausken og er nå midt i vårt 2 forsøk, har ul på fredagen så går alt etter planen så er det uttak uka etter;)

Vi har hatt 1 negativt forsøk og ett avbrutt fryseforsøk hos dem, men har også hatt forsøk i det offentlige.

Vi er et par på 32 og 31 år og årsaken til barnløsheten våres er at jeg har massiv og utbredt endo.

Vi er kjempe fornøyde med Hausken teamet, og blir det ikke barn på oss så er det i allefall ikke pga dem for der blir det meste prøvd;)

Jeg er vist et litt vanskelig tilfelle, men håper at det skal gå denne gangen:)

Skrevet

Alid@

hei på deg:) kanksje vi ender opp der samtidig da;)

jeg skal på ul nå på onsdag da...så vet ikke om de kan gjøre det i helgen??

hausken klinikken lar ingenting være uprøvd..det er det inntrykket jeg også har av de:) det blir din tur også snart;) vi er jo ganske likt på veien så blir spennende å følge med:))beundrer styrken din og stå på viljen din!!

jeg heier på deg!!

Skrevet

hei dere!! Må rette litt på det jeg skrev litt lengre oppe.. Etter en blødning, ganske kraftig trodde jeg løpet var kjørt. men på tirsdag testet jeg min første positive. Har ikke orket og testet før. for jeg har jo hatt mensen. Men jammen slo den ut positivt. Ringte de på hausken og de jublet sammen med meg.

En fantastisk gjeng.

Så med meg gikk det da altså på 1. forsøk. langt opp og frem enda, men ble ihvertfall gravid!!

Lykke til jenter!!

Skrevet

ååå gratulerer!!:)))) strålende at det gikk på 1 forsøk da!:))

håper på det samme.....sukk...

hvilke ruge dag fikk du "mensen"da??

lykke til videre ragna79:)

Skrevet

Den kom på rd 8. Tørr ikke slippe jubelen løs enda. Venter spent på blod prøve resultatet i morra!! Men selvfølgeli har i ett håp nå!!

Tusen takk for det.

Ønsker deg kjempe masse lykke til, krysser fingrer for deg. Og resten av gjengen her inne!!

Skrevet

Ja tøysekroppen kanskje vi ender opp der samtidig;)

Takk for komplimang:)

Hurra for deg ragna79, håper virkelig en liten spire er på gang hos deg, krysser fingerene masse for deg!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei tøysekoppen!

Vi har to barn født ved naturmetoden før min man steriliserte seg.

Så fikk vi brennende lyst på flere barn (spesielt jeg da). det lot seg ordne ved Klinikk Hausken.

Jeg har PCOS og bare en eggleder, så å lage barn selv var for oss vanskeligere enn å nytte ass befruktning. ved naturnetoden tok det 5,5 år mellom barn 1 og 2.

Ved ICSI/TESA/PESA metoden hos klinikk Hausken tok det oss 2 år å få de to siste barna. Fikk ut hhv 17 og 16 egg som gav oss de to guttene. Begge spirene satt på 1. stimulering og jeg var 42 og 44 år når de to siste ble født. (Min mann er fortsatt ikke fyllt 39 år).

Minsten er nå 10 dager gammel, helskjønn (legger ut bilde senere), men jeg mistet min livmor etter fødselen og 10 liter blod. Det var kritisk, men dette har ingenting å gjøre med at barnet var unnfanget vha ass befruktning.

Klinikk hausken gjengen er helt fantastiske som flere beskriver. Lykke til med forsøket ditt!

mvh

Skrevet

hei!!!:)))

gratulerer med guttebabyen deres!!:)) elsker sånn historier,,

veldig trist med livmoren din og at det ble dramatisk men ddet gikk heldigvis bra tilslutt og premie har du hos deg;))

har bar 7 egg jeg da så får se hvor stor de er blitt i dag...var for små for to dager siden...

håper på klaff på første forsøk....går det ikke blir selvfølgelig skuffelsen større enn størst men da får vi bare reise oss å gjøre det hele om igjen..en baby til skal vi ha!!!;)

takk for at du delte lissi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...