b77h Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Lurer på om noen har helt styr på den utregningen....På førstkommende onsdag er det 4 uker siden uttak og "befruktning" på klinikken. Er jeg ikke da 6 +0 på onsdag, og 5+4 i dag? Eller regner man det fra når egget settes inn? Og er jeg nå i 5 eller 6 uke? dumme spørsmål sikkert...og ikke så viktige, men fint hvis noen vet :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 troor det er rett det du sier ang 6 på onsdag...5+4 da er du i uke 6;) prøver å forstå dette selv hehe..
MK73 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Joda, du skifter uke på onsdager, og du er (i alle fall hvis du pleier å ha EL rundt dag 14 i syklusen, det er standardutregningen) idag 5+4. Det vil si at du er 5 fullgåtte uker og 4 dager - eller sagt på en annen måte, så er du i din sjette uke. Lykke til videre :-)
b77h Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 takk skal dere ha :-) litt kjekt å vite om jeg er i 5 eller 6 uke.
Pia76.. Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Bra att det er flere som sliter med der utregninga.... Hoiii, i starten skjønte jeg absolutt ingenting av derre. hehe
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Dere er ikke alene. Jeg trengte også litt tid på å sette meg inn i det. Jeg er 8+5. Begynner på ny uke hver onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå