Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Det tar helt av her! Etter at jeg ble gravid (er i uke 9 nå) har jeg fått noe helt enormt med kviser i ansiktet. Ikke vært plaget med dette før, kun en og annen som av og til dukket opp rundt mens-tider. Mens nå, hjelpes... Dukker opp nye hver dag, både store og små. Var ikke plaget med dette forrige svangerskap, fikk da gutt. Kan dette tyde på jente, mon tro? Hmm... Flere som strever med dette?
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hei Tenkte på det tidligere i dag.... Forrige svangerskap hadde jeg skikkelig uren hud. MASSE kviser både anskikt og bryst!! Det ble en jente!! :-) Nå synes jeg det er forbausende bra!! Tror selv at det er gutt!! :-) hehe Blir spennende å se hva det blir. Er bare 5+4 i dag, husker ikke om de kom senere i svangerskapet, men tiden vil vise!! :-) Husker jeg brukte Aco anskikt vann på kvisene. ( kjøpte dem på apoteket) De tørket ut på 1-2-3!!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Rens med pyriset morgen og kveld, det gjør jeg.. er også 9 uker. Holder kvisene i sjakk, er noen selvfølgelig... men ikke så mange som før jeg begynte.. billig å effektivt )) Lykke til ) Fikk jente sist gang og hadde akuratt samme problem. Men alle andre symptomer er ulike...
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 Da blir det innkjøp ac Aco ansiktvann ASAP!! Hehe... Ser jo ut som jeg er i den verste delen av puberteten! Og det er en god del år siden tenårene....! Takk for tipset! :-)
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg får de på ryggen! Har vært det samme med de to jentene mine, blir jo litt spennende å se hva det er denne gang... Gleder meg ikke akurat til å gå med bikini.... Jeg smører på basiron, fåes på apoteket reseptfritt og anbefales av leger ved kviser. Har bare ikke vært noe flink til å smøre meg i det siste. Må gjøre det nå!
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2009 Gjett om jeg lurer på om det er jentebaby denne gangen nå da!?! Blir spennende dette her! Like velkommen uansett altså, men hadde jo vært morro med en av hver. :-) I morgen edet tid for første legetime. :-)
vasekopp Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Jeg også!! Har endel i ansiktet (ska sies at jeg har slitt endel me dette. Men fikk d under kontroll noen mnd før jeg ble gravid), men har masse på skuldrene og nedover armene!! Ikke særlig sjarmerende! men, men! OG jeg har en rar følelse av at jeg får jente! Så kanskje det ligger noe i det
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har aldri slitt med kviser! Typ en i halvåret! Men nå har jeg hatt masse kviser siden første stund! Var faktisk sånn jeg mistenkte at jeg var gravid, for det var en så voldsom økning.... også har jeg også en følelse på at det blir en jente
nestenhodeløsenick Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 I mitt forrige svangerskap hadde jeg masse kviser, mest på rygg og bryst,men også i ansiktet. Da fikk jeg gutt. Denne gangen har jeg ikke noe enda, er bare 6 uker på vei, og aner ikke hvem som er i magen. Spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå