løkky82 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hei! Min gutt er 7, 5 mnd. Jeg gir 1/2 middagsglass pr. dag. Har prøvd å gji han mer slik at han skal sove bedre på natten, men han vil ikke ha mer. Får grøt morgen og kveld. Har ikke gitt han fruktmos, men hvet det er mange som gir det som dessert. Du må bare prøve deg fram hvor mye din unge vil ha...Må jo få middag til hn blir mett og god!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 min spiser ca et halvt middagsglass pr dag.( 6 og 8.mnd-glass) Fruktmos kan man jo gi hver dag hvis man vil, det er jo stappfult av vitaminer som de har godt av:) Det billigste(og beste) er å kjøpe frukt(f.eks eple og pære),koke det mørt og mose det.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jenta mi er snart 8 mnd, og spiser ca 3/4 middagsglass per dag (varierer litt, fra halve til hele glasset, alt ettersom=) Gir ikke fruktmos hver dag, men når det passer seg slik!
mamarama og lille banan Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 poden min elsker middag og spiser ca. et glass til middag. han er snart 7,5 mnd. vi gir fruktmos til lunsj, men det er han ikke så glad i. og grøt til morgen og kveld da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå