4skatter Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Vi har bryllup i juli og nå har vi funnet på noe, sikkert andre som har gjort det før men vi hadde ikke hørt om det... Når gjestene ankommer lokalet så står det en venninne og tar bilde av paret/gruppen. Når alle har kommet så printer hun dem ut, med en liten fotoprinter, og setter dem inn i et flott album vi har kjøpt. Med slike små tapeputer. Og så sender de boka rundt om kvelden slik at alle får skrevet en koselig hilsen til oss ved bildet sitt... Blir nok et veldig koselig minne! Bare en ide, tenkte jeg skulle dele det med dere!
blirjegsnartmamma Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Vi gjorde noe lignende.. Hadde gjestebok - hvor de skrev på annenhver side igjennom boka, også satte jeg inn bilder etterpå. Så det er bryllupsalbumet vårt Et utrolig koselig minne Blir like rørt hver gang jeg ser i det
4skatter Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2009 Ja det hadde vi tenkt også, men kjenner jeg meg rett så blir bildene liggende og det er tiltak å få dem inn i albumet... Så fint at det blir gjort med en gang!
*Rutletutt* Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Vi gjorde noe lignende til broren til mannen og kona hans da de giftet seg i fjor. Vi tok bilde av brudeparet etter vielsen og mens de var hos fotografen fikk vi printet bildet ut i A4 strl på fotopapir og satt i glass og ramme, så stod det klart på gavebordet da brudeparet kom inn før middagen - det satte de utrolig stor pris på - sa detvar veldig gøy å se seg selv i brudestasen sånn meden gang:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå