olebrum30_05&09&13 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 har de siste dagene hatt "vondt" i magen når jeg går.. skikkelig ømhetsfølelse å tungfølelse i magen når jeg går. er 25+2... idag har jeg hatt sånn uttynnet krem hvit utflod og når jeg reiste meg fra bilen så var jeg bløt bak.. ikke mye men kjente det.. mer sånn "klisset"bløt. gikk på do å ikke kjempevåt i tangaen, men vått en plass å der var det vått og kremhvit uttynnet utflod... hva kan det være? søstera mi mener jeg skal ringe føden, men nødvendig?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 sånn som du beskriver det, syns jeg det høres helt normalt ut.. ømt og sånn når du går fordi ligamentene strammes, og økt utflod som kan komme litt i både små og større doser har vært helt normalt i begge mine svangerskap, høres ut som om det er dette du også har om du ikke har smerter også når du sitter/ligger, som kommer i tak og det gjør vondt, og du kkan fylle et bind med det som kommer ut, tror jeg ikke det er nødvendig å ringe føden, med mindre du blir veldig bekymret
Øyboeren med to små <3 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 kan også være kynnere du får når du går, ofte syns jeg magen kan føles tung og øm om jeg får det når jeg går
nesten30 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 synes også dette høres helt normalt ut. Og det med den hvite utfloden....... slik har jeg hatt det i mange uker...... plutselig føles trusen kliss våt. Takk og pris for hyppige truseinnlegg-bytter!!! Er nå uke 27+1. Tror du kan slappe helt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå